کانکس دوقلو

تولید کانکس دو قلو

تولید کانکس دو قلو
تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

تولید کانکس دو قلو 

تولید کانکس دو قلو با نماهای مختلفی قابل ساخت است که به توضیحات در مورد برخی از موارد آن میپردازیم . تولید کانکس دو قلو با نمای سایدینگ از بهترین نماها می باشد که هم مقاومت بالایی دارد و هم زیبایی خاصی دارد که به نام کانکس دوقلو ویلایی نیز می شناسند .تولید کانکس دو قلو با نمای کامپوزیت یا ساندویچ پانل از دیگر نماهای مورد استفاده می باشد که اغلب در صنعت کاربرد دارد و به عنوان کانکس دو قلو مسکونی و کمپ اداری پیش ساخته معرفی می شود .

مشخصات فنی تولید و کاربرد کانکس دو قلو

• تولید مهندسی و نصب به صورت شیوه ای مدرن
• راحتی در حمل و نقل و جابجایی مقطعی
• استفاده از کانکس دوقلو به عنوان کمپ اداری
• تجهیز نمودن به سیستم آشپزخانه با کابینت بندی و لوله کشی
• استفاده از حفاظ برای درب و پنجره ها جهت جلوگیری از سرقت
• تولید و نصب سرویس بهداشتی حمام و توالت به صورت مشترک و مجزا
• تولید سیستم گرمایش از کف و عایق بندی فوق العاده جلوگیری از نفوذ گرما و سرما
• قابلیت استفاده از هر کانکس به صورت جداگانه و اتصال دوباره
• قابلیت اجرای پارتیشن در قسمت داخلی جهت اتاق بندی داخلی
• سیستم روشنایی به صورت جداگانه در هر کانکس که قابلیت اتصال به یکدیگر را نیز داراست
• قابل استفاده به عنوان مدارس پیش ساخته و کمپ های اداری پیش ساخته
• تولید سیستم ضدرطوبت در استراکچر سازه با استفاده از ضد زنگ زینگرومات
• مجهز نمودن به سیستم پانل های خورشیدی و بهینه سازی در مصرف برق

آشنایی با کانکس های دو قلو و یا چند قلو

j

کاربری کانکس های دو قلو و یا چند قلو

کانکس ها به دلیل فضاهای زیاد و تفکیک شده ای که در اختیار کاربرانشان قرار می دهند ، امکانات و کاربرد های متعددی دارند . این کانکس ها در انواع مختلفی از جمله کانکس های مسکونی-ویلایی ، کانکس های اداری، کانکس های بیمارستانی، کانکس های کارگاهی، کانکس های خوابگاهی (کارگری و مهندسی)، کانکس های مدارس، اتاق جلسات و کنفرانس و غیره تولید می شوند. هر نوع کانکس بسته به کاربری خاص خود، امکانات و ویژگی های متمایزی دارد که بر اساس نیاز مشتری در آن تعبیه می شود.

امکانات کانکس دو قلو 

تعداد پنجره ها در کانکس های مختلف ، بسته به نیاز مشتری و طراحی خاص آن ها ، متفاوت است و از جنس یو پی وی سی ساخته می شوند . کف پوش کانکس ها از جنس pvc بوده و بر روی تخته اجرا می شود . عایق بندی کانکس ها بسته به محل استفاده ، ممکن است متفاوت باشد ، اما اغلب از جنس پلی استراین ساخته می شوند که علاوه بر ذخیره انرژی ، سر و صداهای اضافی را نیز حذف کرده و مانع ورود رطوبت به داخل کانکس می شود . عایق بندی کانکس ها می تواند باعث تبدیل آن ها به محیطی ایمن از لحاظ سرمایی و گرمایی شود که این موضوع می تواند باعث صرفه جویی در قبوض نیز شود . همچنین ، تجهیز محیط کانکس با وسایل رفاهی مانند اجاق گاز ، سینک ظرفشویی ، کابینت بندی و … نیز امکان پذیر است . نور طبیعی کانکس ها از طریق پنجره های موجود تامین می شود که با توجه به طراحی مختلف ، متفاوت است .

امکانات کانکس دو قلو 

انواع کانکس های دو قلو و چند قلو 

با توجه به متریال مورد استفاده ، ابعاد و امکاناتی که در آنها تعبیه می‌ شود ، کانکس های دو قلو و چند قلو انواع مختلفی دارند . این کانکس ها با استفاده از متریال های مختلفی از جمله چوب ، ساندویچ پانل و گالوانیزه ساخته می‌ شوند و قیمت های متفاوتی دارند . همچنین ، مانند ساختمان های دیگر ، بر اساس متراژ به فروش می‌ رسند . زمان ساخت کانکس های دو قلو و چند قلو ، به دلیل طراحی و ساخت پیچیده تر و ابعاد بزرگتر ، بیشتر از کانکس های معمولی است .

کانکس های دو قلو مسکونی

کانکس های دو قلو به عنوان مسکن نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند . این کانکس ها بیشتر به عنوان ویلا استفاده می‌ شوند و به فضاهای مجزایی مانند آشپزخانه ، اتاق خواب ، کمد دیواری ، سرویس بهداشتی و حمام و … تجهیز می‌ شوند . همچنین ، نورپردازی ، لوله کشی آب و برق کشی نیز در این کانکس ها امکان پذیر است . فضای کانکس های دو قلوی مسکونی به گونه ای طراحی می‌ شود که زندگی آسانی را برای ساکنان فراهم کند . به دلیل وجود برخی از مکان های صعب العبور جنگلی و یا دره ای که امکان انتقال مواد اولیه به محیط برای ساخت مسکن های سنتی وجود ندارد ، کانکس ها یکی از بهترین گزینه ها هستند . زیرا هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ قیمت مقرون به صرفه بوده و کارایی بالایی دارند .

کانکس های دو قلو مسکونی

برای خرید کانکس با شماره تلفن 09128898507 تماس بگیرید.

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

مشاوره و سفارش خرید

کانکس مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اید؟

همین حالا برای سفارش آن به ما اطلاع دهید. اگر برای انتخاب نهایی نیاز به مشورت دارید ما مشتاق هم صحبتی با شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *