کانکس اداری

مشخصات فنی کانکس اداری

مشخصات فنی کانکس اداری

• ابعاد کانکس اداری : دارای ابعاد مختلفی می باشد اما چون محدودیت حمل و نقل داریم طول بیشتر از 12 و عرض بیشتر از 3 متر قابل اجرا نیست.
• استراکچر کانکس اداری : اتصالات آهنی در کانکس اداری همگی به صورت جوش می باشد که با دولایه ضد زنگ پوشش داده میشود
• نمای خارجی کانکس اداری از چند نوع می باشد از جمله (سایدینگ ،پانل ، ورق الکترواستاتیک ، فایبر گلاس ) هستند.
• نمای سقف از ورق طرح سفال یا کرکره سینوسی می باشد.
• نمای داخلی نیز از طرحهای مختلفی از جمله pvc، تایل گچی کناف ،فایبر گلاس ، پانل و انواع پوشش های دیگر
• کف کانکس مدیریتی از 3 نوع تخته می باشد که تخته ضد آب و تخته ام دی اف از بهترین های آن هستند.
• سیستم روشنایی کانکس مدیریتی به صورت روکار با متریال کلید و پریز به تعداد دلخواه و نصب مهتابی کم مصرف با استاندار سیم نمره 2.5 می باشد.

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

• رنگ آمیزی و نصب سیستم آبدارخانه و سرویس بهداشتی حمام و توالت از جمله آپشن هایی هستند که پس از نصب و به صورت جداگانه قابل اجرا بر روی کانکس اداری می باشند.
• مدت ضمانت کانکس اداری 4 سال می باشد.

مشخصات فنی کانکس اداری

امکانات کانکس اداری 

کانکس اداری یکی از راه‌ های مدرن و کارآمد برای ایجاد فضای کاری است که برای شرکت‌ ها و کار آفرینان جذاب است . این فضا های کاری معمولا در محیطی مشترک و با امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت ، تجهیزات اداری ، اتاق جلسات ، کافی‌ شاپ و سایر امکانات رفاهی ارائه می‌ شوند . در ادامه به بررسی برخی از امکانات کانکس اداری پرداخته خواهد شد :

  1. امکانات فناوری اطلاعاتی : کانکس اداری با ارائه اینترنت پرسرعت ، تجهیزات اداری مدرن و سایر امکانات فناوری اطلاعاتی ، به کاربران این امکان را می‌ دهد تا بدون نیاز به خرید تجهیزات و ارتقاء آن‌ ها ، به راحتی کار خود را انجام دهند .
  2. اتاق جلسات : اتاق جلسات در کانکس اداری ، یکی از امکانات مهم است که به کاربران این امکان را می‌ دهد تا با مشتریان و همکاران خود در یک فضای حرفه‌ ای و مناسب برای برگزاری جلسات ، دیدار کنند .
  3. کافی‌ شاپ : کافی‌ شاپ در کانکس اداری ، یکی از امکاناتی است که به کاربران این امکان را می‌ دهد تا در طول روز ، در فضایی دوستانه و راحت ، با دیگر کاربران کانکس اداری آشنا شوند و در کنار کار ، از یک فضای اجتماعی نیز بهره‌ مند شوند .
  4. امنیت : کانکس اداری با ارائه امنیت بالا ، به کاربران این اطمینان را می‌ دهد که تجهیزات و اسناد آن‌ ها در امان هستند و هیچ‌ گونه خطری برای آن‌ ها وجود ندارد .
  5. امکانات رفاهی : کانکس اداری با ارائه امکانات رفاهی مانند سالن ورزشی ، استخر ، سونا و جکوزی ، به کاربران این امکان را می‌ دهد تا در کنار کار ، از فضا هایی برای تفریح و استراحت نیز بهره‌ مند شوند .

به طور کلی ، کانکس اداری با ارائه امکانات مدرن و کارآمد ، به کاربران این امکان را می‌ دهد تا در یک فضای حرفه‌ای و مناسب برای کار، به راحتی و با امنیت بالا ، فعالیت خود را انجام دهند .

امکانات کانکس اداری 

برای خرید کانکس با شماره تلفن 09128898507 تماس بگیرید.

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

مشاوره و سفارش خرید

کانکس مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اید؟

همین حالا برای سفارش آن به ما اطلاع دهید. اگر برای انتخاب نهایی نیاز به مشورت دارید ما مشتاق هم صحبتی با شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *