کانکس مسکونی

قیمت کانکس مسکونی 50 متری

امکانات کانکس مسکونی 50 متری

این روزها به دلیل بالا رفتن هزینه های ساخت و سازهای معمول، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای ساخت و ساز از کانکس مسکونی استفاده کنند که کانکس مسکونی 50 متری گزینه خوبی می باشد. کانکس های سازه های از پیش ساخته شده ای هستند که در محل روی هم سوار می شوند. هزینه کانکس ها نسبت به ساخت و ساز به طور قابل توجهی پایین تر است. کانکس ها با توجه به کاربری شان به شکل متفاوتی طراحی می شوند. کانکس مسکونی یکی از پر کاربردترین کانکس ها به حساب می آید. این نوع کانکس در اندازه ها و ابعاد مختلفی طراحی و اجرا می شود. قیمت کانکس مسکونی 50 متری نسبت به ابعاد دیگر قیمت مناسب تری می باشد .

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

قیمت کانکس مسکونی

کانکس‌ های مسکونی به عنوان یکی از راه‌ حل‌ های موقت و اقتصادی برای مسکن در بسیاری از مناطق جهان مورد استفاده قرار می‌ گیرند. یک کانکس مسکونی 50 متری می‌ تواند به عنوان یک محل اقامتی کوچک و مناسب برای یک یا دو نفر در نظر گرفته شود.این نوع کانکس‌ ها معمولا از جنس فلزی ساخته شده و دارای دیوار هایی از پانل‌ های فلزی هستند که به راحتی جداپذیر هستند. همچنین، این کانکس‌ ها معمولا دارای پنجره‌ هایی هستند که به طور معمول از جنس شیشه هستند و به منظور افزایش نور و تهویه هوا در داخل کانکس به کار می‌ روند.در داخل کانکس مسکونی 50 متری، معمولا یک فضای باز برای نشیمن و آشپزخانه و یک یا دو اتاق خواب و حمام وجود دارد. این فضا ها به طور کامل مجهز شده‌ اند و معمولا دارای تجهیزاتی مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و تلویزیون هستند.

از آنجا که کانکس‌ های مسکونی به عنوان یک راه‌ حل موقت برای مسکن استفاده می‌ شوند، آن‌ ها معمولا به راحتی جابجا می‌ شوند و می‌ توانند در محل‌ های مختلفی نصب شوند. همچنین، این نوع کانکس‌ ها به دلیل هزینه کمتر ساخت و نگهداری نسبت به ساختمان‌ های سنتی، برای کسانی که به دنبال یک راه‌ حل اقتصادی برای مسکن هستند، جذاب هستند. در نهایت، باید توجه داشت که کانکس‌ های مسکونی به دلیل ویژگی های فضایی و امکانات آن ، به عنوان یک راه‌ حل موقت و به شکل دائمی برای مسکن مناسب می باشند.

مشاوره و سفارش خرید

کانکس مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اید؟

همین حالا برای سفارش آن به ما اطلاع دهید. اگر برای انتخاب نهایی نیاز به مشورت دارید ما مشتاق هم صحبتی با شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

  HTML Tables
تیپ ممتاز (متری) تیپ 1(متری) تیپ 2(متری)
کانکس مسکونی 9,500,000 8,500,000 7,500,000

قیمت ها با توجه به نوسانات بازار در حال تغییر است لطفا برای گرفتن قیمت با همکاران ما در تماس باشید 

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

قیمت کانکس مسکونی به چه چیزهایی بستگی دارد؟

 
قیمت این نوع کانکس به طراحی، اندازه و متریال به کار رفته در آن بستگی دارد. کانکس مسکونی 50 متری یکی از کانکس های پر طرفدار است.

ما در این مقاله قصد داریم درباره کانکس مسکونی 50 متری و قیمت آن اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

قیمت کانکس مسکونی 50 متری

مزیت های کانکس مسکونی 50 متری

این نوع کانکس خیلی راحت ساخته شده و قابلیت جابه جایی دارد. برای ساخت این کانکس به زمان زیادی نیاز نیست و می توان آن را در همه شرایط اجرا نمود. از همه مهم تر اینکه برای استفاده از کانکس مسکونی نیازی به گرفتن مجوز و دوندگی های اداری وجود ندارد.

از این نوع کانکس می توان برای باغ ها و فضاهای ییلاقی استفاده کرد. هزینه کانکس 50 متری در مقایسه با کانکس ویلایی و کانکس ساندویچ پانلی بسیار پایین تر است.

امکانات کانکس مسکونی 50 متری

کانکس مسکونی 50 متری مانند یک خانه نقلی دارای امکانات خوبی است. این کانکس دارای اتاق خواب، آشپزخانه، ورودی، کفشکن، سالن پذیرایی و سرویس بهداشتی است. برای این کانکس نیزانباری در نظر گرفته شده است.

همچنین برخی از این کانکس های مسکونی به پنل خورشیدی مجهز هستند و می توانند از انرژی خورشیدی استفاده کنند. با توجه به طراحی مورد نظر، کانکس مسکونی 50 متری می تواند یک یا دو خوابه باشد.

مشخصات فنی کانکس مسکونی 50 متری

انواع مختلفی از کانکس های مسکونی 50 متری وجود دارد و بستگی دارد که مشتری چه سفارشی می دهد و از چه متریال در دیواره ها استفاده شده است. دیواره خارجی می تواند از ساندویچ پنل، ورق گالوانیزه، چوب ترموود، سمنت برد یا بسیاری از مصالح دیگر باشد.

در این کانکس ها از پروفیل های آهنی یا تیرآهن شماره 16 تا 18 استفاده می شود. از پی وی سی های قابل شست و شو نیز برای دیوارپوش های داخلی استفاده می نمایند. این سازه معمولا دو یا سه تکه است و در محل قطعات را روی هم سوار می کنند.

مشخصات فنی کانکس مسکونی 50 متری

قیمت کانکس مسکونی 50 متری

همان طور که گفتیم کانکس های مسکونی 50 متری جز کانکس های پرطرفدارهستند. قیمت این کانکس ها در بازار متنوع است و بستگی دارد که جنس، طراحی و سازه این کانکس ها از چه باشد. هر چقدر که کیفیت سازه کانکس بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.شما عزیزان میتوانید از مدرن کانتین به راحتی خریداری کنید .برخی از افراد که می خواهند با هزینه کمتری صاحب کانکس مسکونی 50 متری شوند، می توانند مدل ساده تر آن را سفارش دهند. راه حل دیگر این است که می توانند کانکس مسکونی 50 متری دست دوم را خریداری نمایند. البته باید دقت لازم را در این رابطه داشته باشید. زیرا برخی از کانکس های دست دوم فرسوده هستند و روی دستتان خرج می گذارند. از این رو اگر دانش لازم در این رابطه را ندارید بهتر است که با یک کارشناس مشاوره کنید. همچنین شیوه نگه داری درست از کانکس ها نیز مسئله مهمی است. زیرا هر قدری که از کانکس ها به درستی مراقبت شود طول عمر آنها بیشتر خواهد شد.

سخن پایانی

در نتیجه، کانکس‌ مسکونی به عنوان یک راه‌ حل موقت و اقتصادی برای مسکن در بسیاری از مناطق جهان مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این نوع کانکس‌ ها به دلیل هزینه کمتر ساخت و نگهداری نسبت به ساختمان‌ های سنتی، برای کسانی که به دنبال یک راه‌ حل اقتصادی برای مسکن هستند، جذاب هستند. با این حال، باید توجه داشت که کانکس‌ های مسکونی به دلیل محدودیت‌ های فضایی و امکانات محدود، به عنوان یک راه‌ حل موقت برای مسکن مناسب هستند. در کل، کانکس‌ های مسکونی به دلیل قابلیت جابجایی، هزینه کمتر و ساخت سریع، به عنوان یک راه‌ حل موقت و مناسب برای مسکن در شرایط خاصی مانند بحران‌ های طبیعی، موقتی بودن محل کار و یا نیاز به مسکن موقت برای دیگر موارد، می‌ توانند مورد استفاده قرار گیرند.

 امیدواریم که مطالب ما برایتان مفید بوده باشد. از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *