کانکس سرویس بهداشتی

قیمت کانکس سرویس بهداشتی

قیمت کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سازه های از پیش آماده شده ای هستند که در موارد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. عمدتا در بدنه این سازه ها از فلز استفاده می شود. کانکس ها کاربری های مختلفی دارند و با توجه به کاربری شان در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از انواع کانکس ها، کانکس سرویس بهداشتی است. کانکس سرویس بهداشتی که برخی آن را کانکس دستشویی می نامند یا سازه از پیش ساخته شده است که در محل مورد نظر سوار می شود.

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

جدول مطالب این صفحه

این کانکس ها عمدتا شامل واحدهای دستشویی، دوش و حمام، روشویی و واحدهای مجزا به نام رختکن هستند. ما در این مقاله قصد داریم درماره کانکس سرویس بهداشتی و قیمت آنها اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم.

کانکس سرویس بهداشتی

در زمان انگلیسی برای کانکس های سرویس بهداشتی با توجه به مشخصات فنی شان نام های مختلفی را در نظر گرفته اند. به هر واحد سرویس بهداشتی چشمه گفته می شود. به همین دلیل این کانکس ها تک چشمه، دو چشمه یا چند چشمه مینامند. برخی در فارسی به جای واژه چشمه از واژه کابین استفاده می کنند.

به طور کلی، کانکس های سرویس بهداشتی می توانند به خودی خود یک واحد مستقل یا بخشی از یک کانکس دیگر باشند. همچنین این کانکس ها به لحاظ طراحی می توانند راهرو دار یا بدون راهرو باشند.

کانکس سرویس بهداشتی

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

 

کانکس سرویس بهداشتی تک کابین

این نوع کانکس از یک اتاقک کوچک ساخته شده است. به طور کلی درب ورودی این نوع کانکس به سمت داخل باز می گردد. از آنجایی که کانکس سرویس بهداشتی تک کابینه کوچک است معمولا در طراحی آن راهرو قرار نمی دهند.این کانکس دارای امکاناتی نظیر روشویی است که در داخل کانکس قرار دارد.

در برخی مواقع با توجه به نیاز مشتری می توان در این کانکس ها دوش و حمام نیز تعبیه کرد. این امکان باعث می شود که در واقع یک واحد پیش ساخته کاملی ارائه گردد.

در چنین حالتی ابعاد کانکس بیشتر می شود. به طور کلی، از آنجایی که کانکس های تک کابینه حجم کمتری دارند، جابه جایی و نصب آنها آسان است. در این کانکس تک کابینه می توان از سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی استفاده نمود.

کانکس سرویس بهداشتی تک کابین

کانکس سرویس بهداشتی چند کابینه

در جاهایی که تعداد افرادی که از سرویس بهداشتی استفاده می کنند زیاد است از کانکس سرویس بهداشتی چند کابینه استفاده می کنند. قطعات این نوع کانکس به صورت جدا ساخته شده و در محل مورد نظر مونتاژ می گردد.

در ساخته کانکس سرویس بهداشتی چند کابینه محدودیتی در رابطه با تعداد کابین وجود ندارد. می توان با توجه به سفارش مشتری هر تعداد کابین را طراحی و اجرا نمود. کانکس سرویس بهداشتی چند کابینه نیز می تواند دارای راهرو یا بدون راهرو باشد.

معمولا تقاضا برای کانکس های راهرو دار بیشتر است زیرا به نوعی ورودی کانکس را از سرویس بهداشتی جدا می کند.

کانکس سرویس بهداشتی چند کابینه

قیمت کانکس سرویس بهداشتی

همان طور که گفتیم قیمت کانکس سرویس بهداشتی به عواملی مختلفی از جمله مدل مورد نظر، جنس کانکس، تک کابین یا چند کابین بودن، دیزاین داخلی، سال ساخت و برخی فاکتورهای دیگر بستگی دارد.

از این رو اگر قصد دارید که کانکس سرویس بهداشتی خریداری کنید، ابتدا باید مشخص نمایید که چه نوع کانکسی می خواهید و چه طراحی و متریالی را در نظر دارید. سپس با در نظر گرفتن آنها می توانید قیمت کالا مورد نظرتان را استعلام بگیرید.

به این نکته توجه داشته باشید که همه چیز قیمت نیست و باید برخی فاکتورهای کیفی و استانداردها را نیز در زمان ثبت سفارش مد نظر قرار دهید. امیدواریم که مطالب ما برایتان مفید بوده باشد. از اینکه تا انتها مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.

برای خرید انواع کانکس در مدرن کانتین  با شماره تلفن 09128898507 تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *