کانکس سرویس بهداشتی

قیمت کانکس دستشویی دار

قیمت کانکس دستشویی دار
تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

قیمت کانکس سرویس بهداشتی اغلب در دو نما ساخته می شود . کانکس سرویس بهداشتی با نمای کامپوزیت یکی از مهم ترین و زیباترین نماها می باشد که فروش بالایی نیز دارد . کانکس سرویس بهداشتی استیل یکی دیگر از نمونه ها می باشد که به جهت ضد آب بودن بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی نیز دارد. نمای کانکس حمام باید حتما به گونه ای باشد که ضدآب بودن آن حفظ شود . قیمت کانکس توالت یا کانکس دستشویی فروش بالایی نسبت به رقیب خود یعنی کانکس حمام دارد .

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه ، از بهترین مواد مصرفی ساخته شده و دارای شخصی پذیری طبق سلیقه نظر مشتری می باشد کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه دارای یک چشمه و مواد مصرفی ایده آل طبق نظر شما مشتری عزیز می باشد .

فروش کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه ایران ویلا به صورت زیر می باشد :

قیمت تعداد محدودی کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه با تجهیزات بسیار عالی و دارای محیط شخصی پدیر و امکاناتی دارای شامل شیرآلات ، سیستم الکتریکی ، روشویی ، فن هواکش ، کف سرویس فایبر گلاس یکپارچه و پوشش کف نهایی از جنس سرامیک به صورت کامل و آماده برای تحویل یک ساعته به فروش می‌رسد. همچنین امکان نصب مخزن آب برای کلیه سرویس های بهداشتی به همراه سپتیک تانک و لوله کشی فاضلاب میسر است. 

ویژگی های کانکس دستشویی دار 

کانکس دستشویی یکی از نو آوری‌ های اخیر در صنعت ساختمانی است که با استفاده از فناوری‌ های پیشرفته ، به بهبود بهداشت و بهداشت عمومی کمک می‌ کند . در این مقاله ، به بررسی ویژگی‌ های کانکس دستشویی می‌ پردازیم .

  1. قابل حمل : یکی از ویژگی‌ های مهم کانکس دستشویی ، قابل حمل بودن آن است . این دستشویی‌ ها با استفاده از مواد سبک و قابل حمل ، به راحتی قابل حمل هستند و می‌ توانند در مکان‌ های مختلفی مانند ساحل ، کمپینگ ، کارگاه‌ های ساختمانی و … استفاده شوند .
  2. بهداشتی : کانکس دستشویی با استفاده از فناوری‌ های پیشرفته ، بهداشتی‌ تر از دستشویی‌ های معمولی است . با استفاده از سیستم خشک‌ کن ، این دستشویی‌ ها به طور خودکار بعد از هر استفاده تمیز می‌ شوند و بوی نامطبوع را از بین می‌ برند .
  3. سازگار با محیط زیست : کانکس دستشویی با استفاده از سیستم خشک‌ کن ، به محیط زیست کمک می‌ کند . با کاهش مصرف آب ، این دستشویی‌ ها به کاهش مصرف انرژی نیز کمک می‌ کنند .
  4. طراحی زیبا : کانکس دستشویی با طراحی زیبا و مدرن ، به دکوراسیون محیط اطراف خود اضافه می‌ شود . با انتخاب رنگ و طرح مناسب ، این دستشویی‌ ها به دکوراسیون محیط اطراف خود شکل و جذابیت می‌ بخشند .
  5. مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی : کانکس دستشویی با استفاده از مواد مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی ، مانند باران ، برف و آفتاب ، قابلیت استفاده در هر شرایطی را داراست .
  6. ساختار مقاوم : کانکس دستشویی با ساختار مقاوم ، مانند ساختار فلزی ، قابلیت استفاده در شرایط سخت و نامساعد را داراست .

در نتیجه ، کانکس دستشویی با ویژگی‌ های منحصر به فرد خود ، به بهبود بهداشت و بهداشت عمومی کمک می‌ کند و به محیط زیست کمک می‌ کند . با توجه به این ویژگی‌ ها ، استفاده از کانکس دستشویی به عنوان یک گزینه بهداشتی و مدرن ، پیشنهاد می‌ شود .

ویژگی های کانکس دستشویی دار 

مزایا و معایب کانکس دستشویی دار

کانکس دستشویی دار یکی از راه‌ حل‌ هایی است که برای ایجاد فضای دستشویی در مکان‌ هایی که به دلیل عدم وجود ساختمان‌ های ثابت ، مانند محل‌ هایی که برای کار های ساختمانی ، رویداد های فرهنگی و یا ورزشی استفاده می‌ شوند ، استفاده می‌ شود . در اینجا به بررسی مزایا و معایب کانکس دستشویی دار می‌ پردازیم .

مزایای کانکس دستشویی دار

۱ . سرعت و آسانی نصب

کانکس دستشویی دار به دلیل ساختار ساده و قابل حمل ، به راحتی قابل نصب و حمل می‌ باشد . این به معنای این است که در مدت زمان کوتاهی می‌ توان آن را نصب کرد و در صورت نیاز به مکان دیگر منتقل کرد .

۲ . اقتصادی بودن

کانکس دستشویی دار به دلیل ساختار ساده و قابل حمل ، هزینه کمتری نسبت به ساختمان‌ های دائمی دارد . همچنین ، در صورتی که نیاز به دستشویی در مکانی خاص برای مدت کوتاهی وجود داشته باشد ، استفاده از کانکس دستشویی دار به جای ساختمان دائمی ، هزینه‌ های بسیار کمتری را برای شما به همراه خواهد داشت .

۳ . قابلیت حمل و نقل

کانکس دستشویی دار به دلیل ساختار قابل حمل ، قابلیت حمل و نقل آسان را دارد . این به معنای این است که در صورت نیاز به تغییر مکان ، می‌ توان آن را به مکان دیگر منتقل کرد .

۴ . بهداشتی بودن

کانکس دستشویی دار به دلیل طراحی بهداشتی ، از نظر بهداشتی بسیار مناسب است . این به معنای این است که در صورت استفاده صحیح ، می‌ توان از انتشار بیماری‌ ها و عفونت‌ ها جلوگیری کرد .

معایب کانکس دستشویی دار

1 . نیاز به تعمیرات

کانکس دستشویی دار به دلیل ساختار ساده ، ممکن است در صورت استفاده نادرست ، نیاز به تعمیرات داشته باشد . این به معنای این است که در صورتی که کانکس دستشویی دار خراب شود ، باید آن را تعمیر کرد . در نهایت ، استفاده از کانکس دستشویی دار بستگی به نیاز و شرایط مکان دارد . با توجه به مزایا و معایب آن ، می‌ توانید تصمیم بهتری در مورد استفاده از آن بگیرید .

مزایا و معایب کانکس دستشویی دار

برای خرید کانکس با شماره تلفن 09128898507 تماس بگیرید.

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

مشاوره و سفارش خرید

کانکس مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اید؟

همین حالا برای سفارش آن به ما اطلاع دهید. اگر برای انتخاب نهایی نیاز به مشورت دارید ما مشتاق هم صحبتی با شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *