کانکس ویلایی

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی

خانه ویلایی نوعی سازه پیش ساخته شده است که در باغ و ملک های ییلاقی مورد استفاده میباشد. در این بخش عمده ترین مزیت ، نصب کانکس ویلایی را برای تان شرح دهیم. ساخت بنا با سازه بنایی در تمامی شرایط آب و هوایی امکان پذیر نیست و احتیاج به شرایط خاص آب و هوایی و رسیدن به دمای معینی دارد، در غیر این صورت مصالح قطعا به یخ زدگی و تخریب دچار می گردند از این رو در مناطق سردسیر نمی توان در زمستان سازه بنایی را اجرا نمود در حالی که برای خرید کانکس ویلایی این شرایط چندان تفاوتی ندارد، زیرا از مصالح و ملاتی که با آب ترکیب شده و احتمال یخ زدگی داشته باشد استفاده نمی شود. همچنین به راحتی می توان از سازه های از پیش ساخته شده در مناطق کوهستانی و مکان هایی که امکان حمل تجهیزات کارگاه و مصالح وجود ندارد کمک گرفت.

جدول مطالب این صفحه

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

کانکس ویلایی چیست؟

 کانکس ویلایی یکی از آسان ترین و مدرنترین راه‌های ساخت یک سوئیت مجلل و ویلای پیش‌ساخته است.که شرکت مدرن کانتین، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه ساخت کانکس ویلایی مدرن با کیفیت بالا، ارائه دهنده‌ی گزینه‌های متنوع و قابل تنظیم قیمت برای مشتریان محترم است. قیمت‌ها بسته به اندازه، طراحی، مشخصات فنی و نیازهای مشتریان متغیر خواهد بود. با توجه به شرایط بازار، نمی‌توان قیمت خرید کانکس دقیق برای ویلاهای کانکسی ارائه کرد. برای دریافت قیمت دقیق و همچنین مشاوره تخصصی درباره کانکس های ویلایی، کارشناسان ما با شما همکاری خواهند کرد و بر اساس نیازها و بودجه شما، بهترین گزینه را پیشنهاد خواهند داد.

قیمت کانکس ویلایی

قیمت کانکس ویلایی  به مواردی همچون ابعاد و طرح آن و همچنین محل نصب و امکاناتی که برای آن قائل میشوند دارد .قیمت  کانکس ویلایی بر اساس متر مربع محاسبه میشود که شروع قیمت از 7 میلیون تا 10 میلیون تومان است . حال باتوجه به مساحت یک کانکس و امکاناتی که داخل و خارج آن است قیمت را محاسبه میکنیم . شرکت مدرن کانتین در زمینه ساخت این سازه به درجه ای رسیده است که رضایت مشریان خود به صدق این موضوع اشاره دارد . برای دیدن نمونه پروژه ها ، به صفحه پروژه های کانکس ویلایی مراجعه نموده و نمونه کارهای ما را مشاهده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس ها هم میتوانید با دفتر فروش تماس تلفنی برقرار کرده تا مشاوران ما توضیحات کاملی در این امر خدمتتان ارائه کنند.

معیارهای تعیین قیمت کانکس ویلایی چیست؟

قیمت کانکس بر اساس متر مربع:

 کانکس هایی که ابعاد  آن ها بیشتر از 30 متر مربع باشد  ، قیمت کانکس های ویلایی  بر اساس متر مربع محاسبه میشود  و ابعاد کمتر از 80 متر مربع بر اساس هر دستگاه قیمت گذاری می شود.بدین شکل که قیمت کانکس 80 متری ویلایی یعنی ابعادی مانند 10 متر طول و 8 متر عرض  که میشود 80 متر مربع  را با توجه به امکانات داخلش و مصالحی که به کار رفته محاسبه میشود . قیمت کانکس ویلایی 20 متری با قیمت کانکس ویلایی 100 متری  و قیمت کانکس ویلایی 100 متری دست دوم صد در صد باید با هم متفاوت باشد حتی اگر امکانات یکسانی داشته باشند .

  HTML Tables

تیپ ممتاز (متری) تیپ 1(متری) تیپ 2(متری)

قیمت کانکس ویلایی

9,500,000 8,500,000 7,500,000

متراژ

قیمت کانکسهای ویلایی

قیمت کانکس ویلایی 20 متری

120 تا 160 میلیون تومان (تماس بگیرید)

قیمت کانکس ویلایی 30 متری

180 تا 240 میلیون تومان (تماس بگیرید)

قیمت کانکس ویلایی 40 متری

240 تا 320 میلیون تومان (تماس بگیرید)

قیمت کانکس ویلایی 50 متری

300 تا 400 میلیون تومان (تماس بگیرید)

قیمت کانکس ویلایی 60 متری

360 تا 480 میلیون تومان (تماس بگیرید)

قیمت کانکس ویلایی 80 متری

480 تا 640 میلیون تومان (تماس بگیرید)

قیمت کانکس ویلایی 90 متری

630 تا 720 میلیون تومان (تماس بگیرید)

قیمت کانکس ویلایی 100 متری

600 تا 800 میلیون تومان (تماس بگیرید)

قیمت کانکس ویلایی 100 متری دو طبقه

900  میلیون تومان (تماس بگیرید)

قیمت ها با توجه به نوسانات بازار در حال تغییر است لطفا برای گرفتن قیمت با همکاران ما در تماس باشید 

مشاوره و سفارش خرید

کانکس مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اید؟

همین حالا برای سفارش آن به ما اطلاع دهید. اگر برای انتخاب نهایی نیاز به مشورت دارید ما مشتاق هم صحبتی با شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

ساخت کانکس ویلایی به دو دسته کلی تقسیم می‌شود

  • کانکس پیش‌ساخته ویلایی:

    کانکس پیش ساخته ویلایی یا کانکس آماده ویلایی به عنوان یکی از راه ‌های اقتصادی و سریع برای ساخت خانه‌ های ویلایی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این نوع کانکس‌ ها در کارخانه ‌ها و کارگاه‌ های مخصوص ساخته شده و سپس به محل نصب حمل می ‌شوند حمل یک خانه پیش ساخته ۲۰ متری  بسیار ساده تر از  کانکس ویلایی 40 متری است . این روش ساخت باعث کاهش هزینه‌ ها و زمان ساخت می ‌شود و امکان دسترسی به خانه‌ های ویلایی با کیفیت و در عین حال اقتصادی را فراهم می ‌کند مثلا قیمت کانکس 90 متری بسیار مقرون به صرفه تر از یک خانه ویلایی 90 متری است

  •  نصب در محل کانکس ویلایی:

    قابلیت حمل و جا به جایی کانکس پیش ساخته ویلایی، کانکس ویلایی را به سادگی می توان از مکانی به مکان دیگر انتقال داد و به دفعات زیاد می توان این جابجایی را تکرار نمود بدون اینکه کوچک ترین آسیبی به کانکس ویلایی برسد و در موقع ساخت می بایست در سازه آن، این قابلیت گنجانده و پیش بینی های لازم برای این منظور ارائه شده باشد. قابلیت جابجایی کانکس ویلایی بسیار سودمند می باشد زیرا در صورتی که ملک خود را بفروشیم می توانیم ویلای خود را به ملک تازه خریداری شده منتقل کنیم لذا دیگر احتیاج به ساخت مجدد آن نمی باشد. از دیگر امتیازات جابجایی این است که می توانیم کانکس ویلایی خود را بعد از چند سال استفاده به عنوان دست دوم بفروشیم و سرمایه اولیه را تا حد بسیاری باز گردانیم. که این امکان در مورد ویلا های ساخته شده با مصالح بنایی، وجود ندارد در این ویلا ها باید سازه به کلی تخریب خواهد شود .

خرید کانکس ویلایی

خرید کانکس ویلایی

خرید کانکس ویلایی یکی از راه‌های جذاب و مقرون به صرفه برای داشتن یک خانه کوچک و شیک است . این نوع کانکس ها، با طراحی‌های متنوع و قابل تنظیم، به شما اجازه می‌دهند تا خانه‌ای با تمامی امکانات مورد نیاز خود داشته باشید، در حالی که هزینه کمتری نسبت به خرید خانه کانکسی دارید. قبل از خرید، باید ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید. این شامل تعداد افرادی که در آن زندگی می‌کنند، امکانات مورد نیاز، محل قرارگیری و بودجه می‌شود. بعد از مشخص کردن نیازهای خود، باید با توجه به این موارد، کانکس ویلایی مناسبی را انتخاب کنید.

کانکس ویلایی دست دوم

یکی از راه‌های مقرون به صرفه برای داشتن یک خانه کوچک و شیک 

کانکس ویلا، کانکس ویلایی دست دوم می باشد. این نوع خانه‌ها، با توجه به قیمت پایین‌تر نسبت به خانه‌های سنتی و امکانات مشابه، جذابیت بسیاری برای خریداران دارند. قبل از خرید کانکس ویلایی دست دوم ، باید به بررسی وضعیت کانکس ویلایی بپردازید و باید مطمئن شوید که کانکس ویلایی در وضعیت خوبی قرار دارد و هیچ گونه خرابی و آسیبی ندارد. همچنین، باید از وضعیت سازه و تجهیزات آن نیز اطمینان حاصل کنید. در نهایت می‌توانید کانکس ویلایی دست دوم مناسبی را پیدا کنید و با هزینه کمتر، به دنبال داشتن خانه‌ای ایده‌آل برای خود باشید.

خرید کانکس دست دوم ویلایی

خرید کانکس دست دوم ویلایی یکی از راه‌هایی است که برای افرادی که به دنبال یک محل زندگی با هزینه کمتر هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کانکس ها معمولا از کانکس‌هایی هستند که در گذشته به عنوان ویلا یا محل زندگی موقت استفاده می‌شده‌اند و در حال حاضر برای فروش موجود هستند. برای خرید قیمت کانکس ویلایی 40 متری دست دوم ،قیمت کانکس ویلایی ۶۰ متری دست دوم  ابتدا باید به دنبال فروشندگان معتبر و قابل اعتماد باشید. می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های خرید و فروش آنلاین اقدام به خرید کانکس دست دوم ویلایی کنید.

خرید کانکس دست دوم ویلایی

جدیدترین قیمت کانکس ویلایی

با توجه به نوسانات بازار، قیمت کانکس ویلایی در بازار، روز به روز تغییر می‌کند. با این حال، می‌توانیم به طور کلی بگوییم که قیمت آن بستگی به عوامل مختلفی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره ‌می کنیم :

متریال : متریال استفاده شده در ساخت کانکس ویلایی نیز بر روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. متریال‌های مختلفی مانند چوب، فلز، بتن و… می‌توانند در ساخت کانکس ویلایی استفاده شوند و هر کدام از این متریال‌ها قیمت متفاوتی دارند.

اندازه کانکس : اندازه کانکس یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت آن است. کانکس‌های بزرگتر معمولا قیمت بیشتری دارند.

امکانات داخلی کانکس : امکانات داخلی کانکس و طرح کانکس ویلایی نیز بر روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. کانکس‌هایی که دارای امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی و… هستند، قیمت بیشتری دارند.

جدیدترین قیمت کانکس ویلایی

 

انواع کانکس ویلایی

با توجه به نوع متریال استفاده شده در ساخت کانکس ویلایی، انواع مختلفی از کانکس ویلایی وجود دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

کانکس ویلایی چوبی

کانکس ویلایی چوبی از چوب به عنوان متریال ساخته شده است. این نوع کانکس‌ها معمولا دارای ظاهری طبیعی و زیبا هستند.قیمت کانکس چوبی بستگی به جنس دارد.

کانکس ویلایی چوبی

 

کانکس ویلایی فلزی

کانکس‌ ویلایی فلزی معمولا دارای ظاهری صنعتی و مدرن هستند. از فلز به عنوان متریال ساخته شده است و برای ساخت کانکس‌هایی که در مناطق با شرایط آب و هوایی سخت قرار دارند، مناسب هستند.

 

کانکس ویلایی بتنی

کانکس ویلایی بتنی از بتن به عنوان متریال ساخته شده است. این نوع کانکس‌ها معمولا دارای ظاهری سنتی و مقاوم هستند.

در نهایت، برای خرید کانکس ویلایی باید به نیازهای خود توجه کنید و کانکسی را انتخاب کنید که متریال و امکانات مورد نیاز شما را داراست. همچنین باید به مواردی مانند وضعیت کانکس، محل قرار گیری و قیمت نیز توجه کنید.

کانکس طرح چوب ویلایی

کانکس طرح چوب ویلایی نوعی از کانکس ویلایی است که از چوب به عنوان متریال ساخته شده است. این نوع کانکس‌ها معمولا دارای ظاهری طبیعی و زیبا هستند و برای ساخت کانکس‌هایی که در مناطق با شرایط آب و هوایی سخت قرار دارند، مناسب هستند. این نوع کانکس ها معمولاً دارای اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و فضای سبزی همچون باغچه، حیاط و تراس است. کانکس طرح چوب ویلایی معمولا با طرح‌های متنوعی ساخته می‌شوند و می‌توانند به شکل‌های مختلفی مانند کانکس‌های دوبلکس و آپارتمان‌های کانکسی ساخته شوند.

 

کانکس ویلایی دوبلکس

خانه کانکسی دوبلکس به عنوان یکی از محبوب‌ ترین گزینه‌ ها در زمینه ساخت و ساز ویلایی مدرن و کاربردی شناخته می‌ شود و با داشتن دو طبقه، فضای کافی را برای ساکنین فراهم می‌ کند. این روش ساخت باعث کاهش هزینه ‌ها و زمان ساخت می ‌شود و امکان دسترسی به خانه‌ های ویلایی با کیفیت و در عین حال اقتصادی را فراهم می ‌کند. کانکس ویلایی دوبلکس به دلیل استفاده از مصالح با کیفیت و عایق ‌های مناسب، کارایی انرژی بالایی دارد. این امر باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه ‌های نگهداری می‌ شود.

کاملاً طبیعی است؛  کانکس دوبلکس ویلایی با توجه به طبقه اضافی که نسبت به  کانکس های تک طبقه دارا است از فضای بیشتری برخوردار است و همین عامل کانکس ویلایی  دوبلکس را بسیار کاربردی برای استفاده مسکونی و تجاری کرده است. یکی از نکات جالبی که در کانکس های دوبلکس وجود دارد این مورد است که بسیاری از افراد که تمایل به داشتن کارگاه دارند از کانکس های دوبلکس برای محیط کاری خود استفاده می کنند و همین باعث شده مهندسان در طراحی کانکس های دوبلکس به کارایی آن توجه ویژه ای داشته باشند و به طور اختصاصی هر کانکس را برای کارایی خاص طراحی کنند.

کانکس ویلایی دو طبقه

کانکس ویلایی دو طبقه با توجه به فضای کافی و استفاده بهینه از زمین، یکی از بهترین گزینه ‌ها برای ساخت خانه ‌های ویلایی است. این نوع کانکس ‌ها دارای دو طبقه می ‌باشند که می‌ توانند به صورت جداگانه یا به هم متصل باشند. این امکان را به ساکنین می ‌دهد تا فضای خصوصی و عمومی را بهتر مدیریت کنند.

 

کانکس چوبی ویلایی

کانکس چوبی ویلایی با استفاده از مصالح چوبی ساخته می‌ شود و به دلیل ظاهر زیبا و طبیعی، محبوبیت زیادی دارد. این نوع کانکس‌ ها دارای خصوصیات عایقی بسیار خوبی هستند و در فصول سرد سال می ‌توانند حرارت را به خوبی نگه دارند. همچنین، کانکس چوبی ویلایی به دلیل سبک بودن مصالح چوبی، ساخت و نصب آن‌ ها نیز سریع‌ تر و آسان ‌تر است.

کانکس های ویلایی شیک

کانکس های ویلایی شیک با طراحی‌ های مدرن و جذاب، نگاه ‌های بسیاری را به خود جلب می ‌کنند. این نوع کانکس‌ ها با استفاده از مصالح و رنگ‌ های متنوع و با کیفیت ساخته می ‌شوند و طراحی داخلی آن ‌ها نیز با دقت و ظرافت انجام می ‌شود. خانه کانکس ویلایی شیک علاوه بر زیبایی، از لحاظ کاربردی و عملکردی نیز بسیار کارآمد هستند و می ‌توانند نیازهای مختلف ساکنین را برآورده کنند.

در نهایت، کانکس ویلایی دوبلکس با توجه به نیازها و سلیقه ‌های مختلف، در انواع متنوعی ارائه می‌ شود. از ویلا کانکسی مدرن چوبی گرم و طبیعی گرفته تا کانکس‌ های پیش ساخته اقتصادی و کانکس ‌های شیک و مدرن، هر کدام دارای ویژگی ‌ها و مزایای خاص خود هستند که می ‌توانند بهترین گزینه برای ساخت خانه‌ های ویلایی باشند.

 

مزایای خرید کانکس ویلایی

۱- نصب سریع و آسان کانکس ویلایی نسبت به ویلایی سنتی.
۲- کانکس ویلایی با توجه به ویلایی سنتی قابل فروش میباشد.
۳- امکان جابه جایی کانکس ویلایی از یک مکان به مکان دیگر .
۴- قابلیت دمونتاژ و مونتاز مجدد با حداقل پرت جهت بهره برداری.

کانکس ویلایی را میتوان با ابعاد مختلف سفارش داد و ما در کوتاه ترین زمان کانکس ویلایی مورد نظر را به محل خریدار ارسال مینماییم.کانکس ویلایی جهت مستقر شدن نیاز به فونداسیون داشته که کارشناسان فنی کانکس یووا در امر ساخت فونداسیون کانکس ویلایی به خریداران محترم مساعدت نموده و کلیه پلان های فونداسیون را در اختیار مشتریان محترم قرار میدهند.

معایب کانکس ویلایی

  1. محدودیت در تعداد طبقات (بیش از 2 طبقه امکان ساخت نیست).
  2. کانکس های ویلایی زیر نظر نظام مهندسی ساخته نمی شوند.
  3. عمر کمتر کانکس نسبت به خانه های ساختمانی . .

مصالح ساختن کانکس ویلایی

برای ساختن کانکس‌ها از مصالح گوناگونی استفاده می‌شود که باتوجه‌به شرایط می‌تواند متفاوت باشد. مواردی مانند شکل ظاهری سازه، امکانات موردنظر، مسائل فنی، قیمت توافق شده و نظر کارشناس طراح در نوع مصالح به‌کاررفته نقش دارد. مهم‌ترین این مصالح، پنل‌های آماده یا ساندویچ پانل هستند. اسکلت یا استراکچر این سازه از پروفیل‌های آهنی و شاسی تیرآهن ساخته می‌شود و داخل آن با دیوارپوش پی‌وی‌سی تزئین می‌شود.

ساخت کانکس ویلایی

 نمای خارجی کانکس چوبی ویلایی از چوب‌های ترمو ساخته می‌شود که موجب زیبایی این سازه می‌شود. برای کف کانکس از تخته ضدآب با انواع کف‌پوش، لمینت پارکت و یا سرامیک استفاده می‌شود. درصورتی‌که از سرامیک استفاده شود به دلیل استفاده از ملات و سیمان، سازه کمی سنگین می‌شود. به همین دلیل این کار در محل نصب سازه انجام می‌شود. برخی از مصالح به‌صورت سفارشی بر روی کانکس قرار داده می‌شوند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استفاده از نمای سیمانی یا سمنت برد، استفاده از گچ برگ برای پوشش داخلی دیواره‌ها نام برد.

مشخصات و ویژگی‌های کانکس ویلایی مدرن کانتین

۱- شاسی کف کانکس از IPE نمره ۱۴، ۱۶ ، ۱۸ یا ۲۰ بصورت اسکی یا دور کلاف با تیر ریزی داخلی جهت استحکام کف بصورت عرضی .
۲- استراکچر اصلی کانکس از پروفیلهای فولادی سنگین (۴۰×۴۰ ، ۸۰×۴۰ و ۸۰×۸۰ ) ERW .
۳- کلیه اتصالات استراکچر کانکس ویلایی از نوع جوش های ممتد و سربالا با الکترود آما با اجرای ضد زنگ زینکرومات با ضخامت ۴۰ میکرون.
۴- تعبیه هوک بلتهای بسیار قوی از ورق mil 10 جهت جابجایی و بارگیری کانکس ۴ متری.
۵- پوشش خارجی بدنه و سقف کانکس از ورق های الکترواستاتیک با ضخامت ۵/.پیش رنگ و نمای خارجی سقف کانکس ۴ متری از ورق سینوسی با پالانی جهت آبندی کامل سقف.

نحوه جابه‌جایی کانکس ویلایی

نحوه جابه‌جایی کانکس ویلایی

سرعت اجرای کانکس ویلایی در قیاس با سازه های سنتی

ساخت بنا با مصالح بنایی بین شش تا هجده ماه به طول می انجامد. زیرا که مراحل کار باید مرحله به مرحله پیش رفته و گاهی لازم است منتظر خشک شدن مرحله قبلی باشیم تا بتوانیم مرحله بعدی را اجرا کنیم و همین امر منجر به افزایش مدت زمان اجرا می گردد زمان بیشتر، برابر است با هزینه های بالاتر برای یک کارگاه ساختمانی، چرا که هنوز هزینه های دیگری وجود دارد که باید محاسبه گردد از قبیل: هزینه نگهبان کارگاه،ناظر پروژه و بسیاری موارد دیگر که به صورت جاری وجو دارند و به تبع هر اندازه این عملیات ساختمانی بیشتر زمان ببرد این هزینه ها نیز سنگین تر می شوند.

مقاومت بیشتر ویلای کانکسی در برابر زلزله

سازه های سنتی که با مصالح بنایی ساخته می شوند به دلیل وزن زیاد مصالح از میزان مقاومت کمتری در برابر زلزله برخوردارند و در حین زلزله در پی سقوط مصالح سنگین، بسیار خطر آفرین می شوند. در حالی که کانکس ویلایی به علت بکارگیری مصالح سبک در برابر وقوع زلزله واکنش خوبی نشان داده و قادر هستند که خود را با این لرزه ها همسان سازند. کانکس ویلایی حتی در بدترین حالت اگر دچار تخریب شود آوار مصالح، سبک بوده و هیچ گونه خطر جانی ساکنین را تهدید نخواهد کرد.

مراحل خرید کانکس ویلایی از مدرن کانتین

  1. با ما تماس بگیرید.
  2. به کارخانه ما بیایید و کانکس ها را از نزدیک ببینید.
  3. در صورت لزوم ما نیز به محل  شما می‌آییم تا بررسی‌ها را انجام دهیم.
  4.  شبیه‌سازی با نرم افزار از کانکس ویلایی به شما می‌دهیم.
  5. نقشه کرسی‌چینی و بسترسازی محل تازه را به شما ارائه می‌دهیم.
  6. ساخت و تحویل کانکس
  7. کانکس ویلایی شما آماده است.

برای خرید انواع کانکس با شماره تلفن 09128898507 تماس بگیرید

4.8/5 - (20 امتیاز)

23 دیدگاه در “کانکس ویلایی

  1. حسینی گفت:

    تولید کانکس ویلایی چقدر زمان می بره ؟

    1. Modern2 گفت:

      با سلام بستگی به متراژ کانکس و نوع کانکس داره

  2. رنجبر گفت:

    مراحل ساخت کانکس ویلایی به چه صورت هستش؟

    1. Modern2 گفت:

      بعد از خرید کانکس ویلایی و ثبت سفارش اجرا و ساخت کانکس هم شروع میشه

  3. علی گفت:

    سلام من یه کانکس ویلایی ارزان قیمت میخوام

  4. شیوا گفت:

    سلام
    قیمت کانکس ویلایی چوبی چقدر هست ؟

    1. Modern2 گفت:

      سلام قیمتهای کانکس ها بسته به سایز و جنس متفاوته با کارشناس فروش تماس بگیرید لطفا

  5. حکمتی گفت:

    آیا میشه کانکس ویلایی رو با سلیقه خودمون طراحی کرد؟

    1. Modern2 گفت:

      بله

  6. فاطمه گفت:

    کانکس ویلایی قیمت؟

  7. علی گفت:

    ۷۰ متري قیمت کانکس ویلایی 100 متری؟

  8. رضا گفت:

    کانکس اقساطی هم دارید؟

  9. زهرا گفت:

    قیمت خانه کانکسی ویلایی?

  10. حسین گفت:

    ساخت ویلا با کانکس چقدر زمان میبره؟

  11. علیرضا گفت:

    کانکس ویلایی خارجی دارید ؟

  12. جمشید گفت:

    کانکس دوبلکس قیمت؟

  13. مریم گفت:

    قیمت کانتینر ویلایی چنده؟

  14. ناصر گفت:

    زیباترین کانکس ویلایی ، کانکس مثلثی هستش

  15. زهرا گفت:

    قیمت کانکس ویلایی 100 متری دو طبقه چقدره؟

  16. مهدی گفت:

    ویلا کانکسی قابلیت حمل داره؟

  17. سوسن گفت:

    قیمت خانه پیش ساخته 20 متری چنده؟

  18. ابوافضل گفت:

    خانه پیش ساخته 30 متری هم دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *