کانکس

کانکس توریستی

کانکس توریستی

توریستی و گردشگری به عنوان سازه‌ صرف تالای پیش ساخته و نوین برای اقامت گردشگران پا به این عرصه نهادند. کانکس توریستی در واقع کانکس چرخداری هستند که به اندازه‌های 10 الی 15 مترمربع به عنوان یک اتاقک استراحتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کانکس توریستی بسیار ساده و کانکس توریستی سفارشی دو نوع کلی از این دسته از کانکس‌ها محسوب می‌شوند. کانکس توریستی بسیار ساده همان طور که از نام آن‌ها پیداست تجهیزات داخلی نداشته و به صورت گروهی جهت ذخیره سازی و انبار آذوقه به کار برده می‌شوند.

 نوع دیگر کانکس توریستی با برخورداری از امکانات کاربردی داخلی همچون تخت خواب‌های تاشو، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و منبع ذخیره آب، به شکل سفارشی و جهت استفاده ‌های خصوصی تولید و عرضه می گردند. بعد از آشنایی با کانکس توریستی و انواع کلی آن به بررسی ویژگی و کاربردهای دیگری از آن‌ها می‌پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کانکس توریستی، توصیه ما به شما مطالعه مطالب پیش رو از مقاله است.

کانکس توریستی

 

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

جدول مطالب این صفحه

اگرچه شیوع بیماری کرونا  گردشگری را به سطح پایینی رساند با این حال محل استراحتی در موقعیت سفر هنوز هم دغدغه‌ ای بزرگ برای بسیاری از افراد است. در چنین شرایطی بود کانکس کاربرد کانکس توریستی

وجود محل استراحت مناسب به هنگام گردشگری حین سفر واقعاً موضوع مهمی است. افرادی که اقامت در کانکس توریستی را به تجملات هتل‌های چند ستاره ترجیح می‌دهند، می‌بایست بیش از هر شخص دیگری، از کاربرد آن‌ها مطلع شوند. کانکس توریستی  این فرصت را به گردشگران می‌دهد تا در دل طبیعت از لذت سفر و زیبایی‌های آن بهره‌مند گردند. افزون بر این می‌توان وسایل شخصی که به خاطر وزن و حجم زیاد در کوله پشتی جای نمی‌گیرند را در کانکس توریستی قرار داد.

کاربرد کانکس توریستی

مزایای استفاده از کانکس توریستی

علاوه بر موارد فوق کانکس توریستی، فضای امن و امانی برای حفاظت شما در برابر حیوانات، سرما و گرما فراهم می‌ کند.  به لطف  این کانکس توریستی می ‌توان در بخش‌های گوناگون درون و برون شهری، جنگل ‌ها، کوهستان ‌ها، مکان ‌های تاریخی و گردشگری استقرار یافت. در کل کانکس توریستی، با تمام این کاربرد و مزیت ‌ها با قیمت مقرون به صرفه‌ای برای شما قابل استفاده خواهد بود.

نکات استفاده از کانکس توریستی

فراموش نکنید که به منظور جابجایی، حمل و نقل بالا در جاده‌های پرتردد و درون شهری، یا اتوبان‌های بین شهری شما ملزم به دریافت  مجوز از اداره راهنمایی و رانندگی و همچنین سازمان جهانگردی و توریستی هستید. جهت انتقال کانکس توریستی نیز از شهری به شهر دیگر، بهتر است با باز نمودن چرخ‌های کانکس، آن را روی تریلی قرار دهید و سپس منتقل کنید.

نکات استفاده از کانکس توریستی

 

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

امکانات و ویژگی‌های کانکس توریستی

بعد از آشنایی با کانکس توریستی، مزایا و کاربردهای آن امکانات کانکس توریستی با هم بررسی می ‌کنیم:

  1. برخورداری از محورهای چرخدار با ابعاد و وزن مناسب
  2. استفاده کامل مناسب و بهینه از فضا
  3. مجهز بودن به تمام تجهیزات ضروری و حتی بیشتر از ضروری برای سفر
  4. برقراری امنیت بالا
  5. دارای درب و پنجره‌هایی با حفاظ توری و آهنی

امکانات و ویژگی‌های کانکس توریستی

کلام آخر

هزینه اجاره یا استفاده از کانکس توریستی مطابق با اندازه و نوع امکاناتی که دارد و همچنین نیاز مشتری مشخص می ‌شود. بعد از مطالعه تمام بخش‌ های فوق حال با خیالی آسوده به سفر با کانکس توریستی روید و بهترین خاطرات را برای خود و خانواده به ارمغان آورید. از همراهی شما در این مقاله نیز نهایت تشکر را دارم.

کدام یک از شما تا به حال از کانکس توریستی، برای سفر استفاده کرده‌اید؟ شما چه کاربردهای دیگری از کانکس توریستی به خاطر دارید؟

 

برای خرید کانکس با شماره تلفن 09128898507 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *