کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

در برخی موارد که تعداد استفاده کنندگان از سرویس بهداشتی بالا بوده و نیاز به چشمه های بیشتر از یکی باشد معمولا از کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه استفاده می شود.این کار باعث هم کاهش هزینه ها نسبت به تهیه چند سازه تک چشمه بصورت مجزا شده و هم باعث می شود تمامی تاسیسات مربوط به لوله کشی و فاضلاب کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه در یکجا متمرکز گردد که کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری را نیز در پی دارد.

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه از کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه ، چهار چشمه تا 10 و 12 چشمه قابل اجرا می باشد و در دو نوع راهرو دار و بدونه راهرو موجود است.کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه راهرودار نسبت به مدل های پیشین از فضای بیشتری برخوردار بوده و درون آن یک فضای راهرو مانند تعبیه شده که محل قرار گرفتن لوازم شستشوی مورد نیاز است.مدرن کانتین تولید کننده انواع کانکس سرویس بهداشتی ثابت ومتحرک و کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه و تک چشمه می باشد که دراندازه های متفاوت قابل اجراست .در مجموعه های پیش ساخته بسته به نیاز می توان از سرویس های بهداشتی چند چشمه استفاده نمود و همین طور بسته به محل و فرهنگ های مختلف می توان از نماها و سرویس های مختلف (ایرانی و فرنگی) در توالت پیش ساخته استفاده نمود .

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

قیمت کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

کانکس‌ های سرویس بهداشتی با چند چشمه، یکی از راه‌ حل‌ هایی هستند که برای تامین نیاز های بهداشتی در محل‌ هایی مانند سایت‌ های ساختمانی، محل‌ های عمومی، رویداد ها و… استفاده می‌ شوند. قیمت کانکس سرویس بهداشتی با چند چشمه، به عوامل مختلفی مانند ابعاد کانکس، تجهیزات داخلی، جنس بدنه و… بستگی دارد. به طور کلی، قیمت کانکس سرویس بهداشتی با چند چشمه، در بازار ایران، به ازای هر چشمه از 9 تا 15 میلیون تومان می باشد. البته باید توجه داشت که این قیمت‌ ها ممکن است بسته به شرکت تولید کننده، کیفیت مواد اولیه، تجهیزات داخلی و سایر عوامل متغیر، متفاوت باشند.

قیمت کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

کانکس سرویس بهداشتی دو  چشمه

کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه، یکی از راه‌ حل‌ هایی است که برای تامین نیاز های بهداشتی در محل‌ هایی که دسترسی به سرویس بهداشتی مناسب ندارند، استفاده می‌ شود. این کانکس‌ ها به صورت موقت و قابل حمل هستند و می‌ توانند در محل‌ هایی مانند سایت‌ های ساختمانی، فضاهای عمومی، رویداد های فرهنگی و ورزشی و … نصب شوند. کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه، شامل دو سرویس بهداشتی است که در داخل یک واحد قرار دارد. این سرویس‌ ها شامل توالت، حوضچه شستشو، دستشویی و … هستند. همچنین، این کانکس‌ ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تهویه طبیعی هستند که برای حفظ شرایط بهداشتی مناسب در داخل کانکس اهمیت دارد.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه شامل یک واحد سرویس بهداشتی است که شامل توالت، حوضچه شستشو، دستشویی و لوازم بهداشتی دیگر است. این کانکس‌ ها معمولا از جنس فلزی ساخته شده‌ اند و دارای سیستم تهویه مطبوع و تهویه طبیعی هستند تا برای کاربران راحتی بیشتری فراهم شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *