کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی از مجموعه های خانواده کانکس ها یا واحد های بهداشتی پیش ساخته شده بوده که کاربری خدماتی و بصرفه دارد .کانکس سرویس بهداشتی به دو طرح کانکس حمام و کانکس توالت می باشد . کانکس سرویس بهداشتی به نوعی می باشد که به هر کدام از سرویس ها چشمه میگویند. کانکس سرویس بهداشتی در ابعاد و اندازه های گوناگون با متریال و جنس های مختلف می باشد. کانکس سرویس بهداشتی به صورت چند چشمه می باشد که میتوان به صورت چسبیده به هم ساخته شود. کانکس سرویس بهداشتی را میتوان به تجهیزات بهداشتی و تصفیه مجهز نمود. کانکس سرویس بهداشتی به صورت دو چشمه را میتوان به طور یک چشمه کانکس حمام و یک چشمه کانکس دستشویی اجرا کرد. کانکس سرویس بهداشتی گروه صنعتی مدرن کانتین دارای چند نوع تیپ بندی مختلف می باشد . مشتریان محترم برای خرید کانکس سرویس بهداشتی می توانند با مشاوران ما تماس بگیرند

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

انواع کانکس سرویس بهداشتی

اصطلاحا هر واحد سرویس بهداشتی را چشمه می گویند. بنابراین کانکس های سرویس بهداشتی به کانکس های تک چشمه، دو چشمه، سه چشمه، و… طبقه بندی می شوند.کانکس های سرویس بهداشتی همیشه به عنوان یک ساختمان مستقل ساخته نمی شوند و می توان آن را داخل کانکس های دیگر یا چسبیده به آن ها نصب کرد. این کانکس ها به دو قسم راه رو دار و بدون راهرو تولید می شوند.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه یا تک کابین همیشه به شکل یک اتاقک کوچک ساخته شده و درب ورودی کانکس به داخل سرویس باز می شود. این کانکس ها فاقد راهرو و امکانات روشویی و در داخل کانکس تعبیه می شوند. اما کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه به علت حجم کمتر، جابجایی آسان تر و هزینه ساخت کمتر،نسبت به کانکس های چند چشمه، کاربرد بیشتری داشته و پر فروش تر هستند. در داخل این کانکس های پیش ساخته شده می توان به درخواست مشتری توالت ایرانی یا توالت فرنگی تعبیه کرد. همچنین در ساخت این کانکس ها می توان جای دستمال توالت، شیر توالت،جای صابون و روشویی و…قرار داد.

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

ساخت کانکس های سرویس بهداشتی از مدل چند چشمه با توجه به اینکه چشمه ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند نه تنها باعث کاهش هزینه های تولید می شود. بلکه از مزایای دیگری هم برخوردار است. به عنوان مثال، تمرکز تاسیسات مکانیکی کانکس سرویس بهداشتی، در یک قسمت، که باعث کاهش هزینه های ساخت،تعمیرات و محافظت از آن خواهد شد.برای ساخت تعداد چشمه های یک کانکس سرویس بهداشتی هیچ محدودیتی وجود ندارد و می تواند با طراحی های متنوع پیاده سازی شود. این کانکس ها به صورت راهرو دار و فاقد راه رو تعبیه می شوند.

کانکس سرویس بهداشتی راهرو دار

همان طور که در بالا اشاره داشتیم این کانکس ها دارای دو، سه و چندین چشمه هستند. در این کانکس ها درب وردی به گونه ای تعبیه شده که مستقیما به داخل واحد سرویس بهداشتی راه ندارد و داخل راهرویی باز می شود که در یک طرف آن روشویی ها نصب شده اند.

کانکس سرویس بهداشتی بدون راهرو

در کانکس های سرویس بهداشتی بدون راهرو درب کانکس مستقیما به داخل واحد سرویس بهداشتی باز می شود. لذا روشویی ها در داخل واحد ها قرار می گیرند. این سرویس ها می توانند به صورت تک چشمه،دو یا چند چشمه تولید شوند.

کانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پانل

کانکس های ساندویچ پانل ها به دلیل مزایای زیادی که دارند برای ساخت کانکس ها بالاخص کانکس های سرویس بهداشتی، یکی از بهترین متریال ها می باشند. و دارای استحکام و مقاومت بیشتری هستند. جنس جداره این کانکس ها ساندویچ پانل هست که به دو صورت راه رو دار و بدون راهرو تولید می شوند و به درخواست مشتری می توان آن را به صورت تک چشمه، دو چشمه یا چند چشمه ساخت. در کانکس های سرویس بهداشتی توالت ایرانی، توالت فرنگی، واحد رختکن، واحد حمام قابل نصب می باشد.

برای خرید کانکس با شماره تلفن 09128898507 تماس بگیرید.

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

مشاوره و سفارش خرید

کانکس مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اید؟

همین حالا برای سفارش آن به ما اطلاع دهید. اگر برای انتخاب نهایی نیاز به مشورت دارید ما مشتاق هم صحبتی با شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *