کانکس مسکونی

کانکس مسکونی

کانکس مسکونی

کانکس مسکونی یک سازه پیش ساخته شده است که از متریال ساخته شده با کاربردی مسکونی ساخته می شود. معمولا متریالی که در ساخت این سازه ها استفاده می شود از مصالح پیش ساخته شده است. اجزای این کانکس در کارخانه تولید شده و بعد در محل هدف مونتاژ می شود. کانکس مسکونی تمام نیاز های یک زندگی دائمی را داشته و می تواند مجهز به چندین اتاق، حمام، آشپزخانه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات امور برقی و سیم کشی و سایر امکانات مورد نیاز باشد. اسکلت این کانکس ها از تیر آهن و پروفیل فولادی می باشد و اغلب بدنه آن ها هم از ساندویچ پتنل ورق گالوانیزه بوده و عایق بکار رفته درآن ها پلی استایرن و پلی یورتان و فوم هستند. جداره داخلی این کانکس معمولا از پی وی سی و ام دی اف ساخته شده و جنس کف آن از سنگ، چوب یا سرامیک است.

فهرست مطالب (کلیک کنید)

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

کانکس مسکونی ارزان

خرید کانکس مسکونی ارزان می ‌تواند یک راه حل مناسب برای مسکن باشد. به خصوص در مواردی که نیاز به مسکن موقتی برای زلزله‌ زدگان و یا در مواقع بحرانی مانند طوفان‌ های شدید وجود دارد. از مزایای استفاده از کانکس مسکونی ارزان می ‌توان به هزینه کمتر نسبت به ساخت یک ساختمان مسکونی دائمی، سرعت ساخت و نصب، قابلیت حمل و نقل آسان و قابلیت استفاده مجدد پس از اتمام نیاز اشاره کرد.

کانکس مسکونی یک راه حل موقت و اقتصادی برای مسکن است که در بسیاری از مناطق جهان استفاده می‌ شود. این کانکس‌ ها از جنس فلزی هستند و معمولا شامل یک یا چند اتاق، حمام و توالت، آشپزخانه و فضای زندگی هستند. استفاده از کانکس مسکونی در برخی موارد می ‌تواند یک راه حل مناسب برای مسکن باشد، به خصوص در مواردی که نیاز به مسکن موقتی برای کارگران ساختمانی، مهاجران، زلزله ‌زدگان و یا در مواقع بحرانی مانند جنگ و طوفان‌ های شدید وجود دارد.

قیمت کانکس مسکونی

قیمت کانکس مسکونی ممکن است بسته به عوامل مختلفی متغیر باشد.به عنوان مثال قیمت کانکس مسکونی 50 متری به عواملی شامل اندازه کانکس، جنس کانکس، امکانات داخلی، شرکت سازنده، محل قرارگیری و شرایط بازار تاثیر دارد. همچنین قیمت کانکس‌ 6 متری هم می ‌تواند در بازار متغیر باشد و بسته به عوامل فوق و شرایط مختلف، متفاوت باشد. برای دستیابی به قیمت دقیق، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت کانکس مسکونی با سرویس بهداشتی

قیمت کانکس‌ مسکونی با سرویس بهداشتی، بسته به عوامل مختلفی متغیر است. سرویس بهداشتی در کانکس مسکونی ممکن است شامل حمام، توالت و… باشد. با این حال، برخی کانکس‌ های مسکونی ممکن است دارای سرویس بهداشتی کامل‌ تری با دوش و وان باشند. این امکانات بیشتر معمولا باعث افزایش قیمت کانکس می‌ شوند. علاوه بر این، اندازه کانکس نیز می ‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد.

قیمت کانکس مسکونی

شرکت مدرن کانتین، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه ساخت کانکس مسکونی با کیفیت بالا، ارائه دهنده‌ی گزینه‌های متنوع و قابل تنظیم قیمت برای مشتریان محترم است. قیمت‌ها بسته به اندازه، طراحی، مشخصات فنی و نیازهای مشتریان متغیر خواهد بود. با توجه به شرایط بازار، نمی‌توان قیمت دقیق برای خانه های کانکسی ارائه کرد. برای دریافت قیمت دقیق و همچنین مشاوره تخصصی درباره کانکس های مسکونی، کارشناسان ما با شما همکاری خواهند کرد و بر اساس نیازها و بودجه شما، بهترین گزینه را پیشنهاد خواهند داد.

  HTML Tables
تیپ ممتاز (متری) تیپ 1(متری) تیپ 2(متری)
کانکس مسکونی 9,500,000 8,500,000 7,500,000

قیمت ها با توجه به نوسانات بازار در حال تغییر است لطفا برای گرفتن قیمت با همکاران ما در تماس باشید 

کانکس مسکونی آماده

کانکس مسکونی آماده، به عنوان یک راه حل سریع و اقتصادی برای ایجاد فضای زندگی، در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته‌ است. این کانکس ‌ها، به دلیل ساختار ساده و قابل حمل، به راحتی می ‌توانند در محل‌ های مختلفی نصب شوند و به عنوان خانه ‌های موقتی یا دائمی برای افرادی که به دنبال یک فضای زندگی کوچک و منعطف هستند، استفاده شوند.

کانکس مسکونی آماده

کانکس مسکونی دوطبقه

کانکس‌ های مسکونی دو طبقه، به عنوان یک گزینه جذاب و نوآورانه در زمینه ساخت و ساز مسکونی، به تدریج مورد توجه قرار گرفته‌ اند. این نوع کانکس‌ ها، با ارائه فضای بیشتر و امکانات بیشتری، به افرادی که به دنبال یک فضای زندگی بزرگتر و مناسب برای خانواده‌ های بزرگ هستند، ارائه می‌ شوند. کانکس ‌های مسکونی دو طبقه و کانکس ویلایی ، با استفاده از ساختار فلزی، به راحتی قابل حمل و نصب هستند. طبقه بالایی این کانکس‌ ها می‌ تواند به عنوان فضای خواب و استراحت استفاده شود، در حالی که طبقه پایینی می ‌تواند شامل فضاهای زندگی مشترک مانند سالن پذیرایی، آشپزخانه و حمام باشد.

کانکس مسکونی دست دوم

کانکس‌ مسکونی دست دوم، به عنوان یک گزینه اقتصادی و پایدار در زمینه ساخت و ساز مسکونی، برای افرادی که به دنبال یک فضای زندگی با قیمت مناسب هستند، جذاب هستند. این نوع کانکس ‌ها، که از قبل استفاده شده‌ اند، با توجه به شرایط و محیطی که در آنها استفاده شده‌ اند، به قیمتی کمتر از کانکس‌ های جدید در دسترس هستند. کانکس‌ های مسکونی دست دوم، معمولا از جنس فلزی ساخته می‌ شوند و با توجه به شرایطی که در آنها استفاده شده‌ اند، ممکن است نیاز به تعمیرات و بازسازی داشته باشند. با این حال، با انجام تعمیرات و بازسازی‌ های لازم، می‌ توان این کانکس ‌ها را به یک فضای زندگی مناسب تبدیل کرد.

 کانکس مسکونی دوبلکس

کانکس‌ مسکونی دوبلکس، به عنوان یک گزینه محبوب در زمینه ساخت و ساز مسکونی، فضای زندگی مناسبی را برای افرادی که به دنبال یک فضای بزرگتر و مناسب برای خانواده‌ های بزرگ هستند، فراهم می ‌کنند. این نوع کانکس‌ ها، با ارائه دو طبقه و فضای بیشتر، امکانات و استراحت بیشتری را به ساکنان ارائه می ‌دهند. از دیگر مزایای کانکس ‌های مسکونی دوبلکس، می‌ توان به افزایش انعطاف‌ پذیری در طراحی، امکانات بیشتری مانند سیستم ‌های گرمایشی و سرمایشی مجزا برای هر طبقه و ایجاد فضاهای خصوصی بیشتر اشاره کرد.

مشاوره و سفارش خرید

کانکس مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اید؟

همین حالا برای سفارش آن به ما اطلاع دهید. اگر برای انتخاب نهایی نیاز به مشورت دارید ما مشتاق هم صحبتی با شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

امکانات کانکس مسکونی

کانکس‌ های مسکونی، با ارائه امکانات مختلف، به ساکنان فضای زندگی مناسبی را ارائه می ‌دهند. برخی از کانکس‌ های مسکونی، با سیستم‌ های گرمایش و سرمایش مجهز شده‌ اند که به ساکنان این امکان را می ‌دهد تا در تمام فصول سال، از آنها استفاده کنند. برخی دیگر از این نوع کانکس ها ، با سیستم‌ های برق و آب مجهز شده‌ اند که به ساکنان این امکان را می ‌دهد تا به راحتی از این امکانات استفاده کنند.

داخل کانکس مسکونی

امکانات کانکس های مسکونی

کانکس‌ های مسکونی به عنوان یک راه حل سریع و اقتصادی برای ایجاد فضای زندگی، به خصوص برای افرادی که به دنبال یک فضای زندگی کوچک و منعطف هستند، می توان به امکانات آن اشاره کرد. از امکانات کانکس های مسکونی می توان به داشتن آشپزخانه، سرویس بهداشتی حمام و توالت، سیستم های گرمایش و سرمایش، سیستم های برق و آب و سیستم فاضلاب اشاره کرد.

مشخصات فنی کانکس مسکونی

مشخصات فنی کانکس مسکونی تعیین کننده قیمت و کیفیت آن است. در زیر مشخصات فنی کانکس های مسکونی را بررسی میکنیم:

استراکچر: شاسی تیرآهن مرغوب داخلی و یا پروفیل به صورت کلاف شده

جوشکاری: استفاده شده از الکترود های مارک آما با بهره گیری از اصول مهندسی و فنی جوشکاری

نمای بیرونی : استفاده از ورق های گالوانیزه، سایدینگ، چوب طبیعی، ساندویچ پانل، پروفیل آلومینیوم، کامپوزیت، پوشش پی وی سی

نمای داخلی : بر اساس سلیقه مشتری می توان از ام دی اف و پی وی سی و کناف ضد رطوبت و آب استفاده کرد.

عایق بندی : استفاده از فایبرگلاس یا فوم پلی استایرن یا عایق پلی اورتان که به صورت نسوز است.

مشخصات فنی کانکس های مسکونی

مشخصات فنی کانکس‌ های مسکونی ممکن است بسته به سلیقه مشتری و نوع و سازنده کانکس و متفاوت باشد. مشخصات فنی کانکس‌ های مسکونی می‌ توانند بسته به نیازها و محدودیت‌ های هر پروژه متفاوت باشند. برای دستیابی به مشخصات دقیق، توصیه می ‌شود با کارشناسان شرکت مدرن کانتین تماس بگیرید تا مشخصات فنی کانکس ‌های مسکونی را بدست آورید.

 

کانکس مسکونی چه مزایایی دارد؟

کانکس‌ های مسکونی، به عنوان یک راه حل سریع و اقتصادی برای ایجاد فضای زندگی، در سال‌ های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته‌ اند. این کانکس‌ ها، به دلیل ساختار ساده و قابل حمل، به راحتی می‌ توانند در محل‌ های مختلفی نصب شوند و به عنوان خانه‌ های موقتی یا دائمی برای افرادی که به دنبال یک فضای زندگی کوچک و منعطف هستند، استفاده شوند. از مزایای کانکس‌ های مسکونی، می‌ توان به سرعت و آسانی در ساخت و نصب، قابلیت حمل و نقل آسان، هزینه کمتر نسبت به ساخت خانه سنتی، امکانات مختلفی که می ‌توان در آنها اضافه کرد و همچنین محیط زیستی که باعث کاهش آلودگی هوا و آب می ‌شود، اشاره کرد.

نخستین مزیت سرعت بالای اجرای کانکس های مسکونی است. ساخت و سازه های عملیات بنایی با روش سنتی محدودیت های بسیاری دارد که باعث کند شدن روند کار می شود اما در پیش ساختگی محدودیت های روش سنتی بر پیش برد اجرای پروژه تاثیری نخواهد گذاشت ، زمان بر بودن ساخت باعث پر هزینه تمام شدن پروژه می شود.هزینه های جانبی مثل اسکان کارگران، انبار کردن مصالح و دیگر هزینه ها که همه و همه بر سنگین شدن هزینه تمام شده تاثیر مستقیم دارند. مزیت دوم، هزینه ی تمام شده کار است. نظر به سرعت بالای اجرا، پایین آمدن هزینه های جانبی و قیمت متریال استفاده شده در ساخت کانکس مسکونی خیلی ارزان تر از سازه سنتی می باشد. البته کاهش هزینه های حمل و نقل را به این موارد اضافه کنید. تمامی این موارد سبب می شود که ساخت یک کانکس بسیار ارزان تر از سازه سنتی باشد.

کانکس مسکونی یکی از انواع کانکس می باشد که در طرح ها و نقشه های مختلفی ساخته می شود و این قابلیت را دارد که به همه امکانات یک بنای سنتی مجهز گردد. استفاده از این کانکس مزایای بی شماری دارد در عین حال استفاده غیر استاندارد از کانکس مسکونی معضلاتی را پیش خواهد آورد سرعت فوق العاده بالای این کانکس ها در کنار هزینه های کم، عمده ترین مزایای این سازه های از پیش ساخته شده است که جذابیت آن را دو چندان کرده است. گاها استفاده غیر اصولی از کانکس های مسکونی، معضلاتی را به بار آورده است لذا در این مقاله قصد داریم به معرفی کانکس مسکونی و شرح مزایا و معایب آن بپردازیم.

کاربرد ها و مزایای کانکس مسکونی

  • کاربرد های کانکس مسکونی به دو سته اصولی و غیر اصولی تقسیم می شوند.
  • بعضی از کاربرد های اصولی کانکس های مسکونی
  • استفاده به عنوان محل سکونت در باغ
  • استفاده به قصد اسکان موقت کارگران یک پروژه
  • استفاده به عنوان ویلای پیش ساخته شده
  • استفاده به عنوان محل اسکان کارکنان معادن در خارج شهر
  • اسکان موقت مردمی که به بلایای طبیعی گرفتار شدند.
  • استفاده به عنوان محل سکونت سرای دار اداره جات و مجتمع های مسکونی
  • بعضی از کاربرد های غیر اصولی کانکس مسکونی
  • استفاده از کانکس های مسکونی در فضا هایی مانند حیاط ساختمان
  • استفاده از کانکس بر پشت بام
  • اسکان و استقرار در کانکس مسکونی در حومه و اطراف شهر ها
  • استقرار کانکس های مسکونی در زمینی غیر شخصی

برای خرید کانکس با شماره تلفن 09128898507 تماس بگیرید.

4.4/5 - (10 امتیاز)

6 دیدگاه در “کانکس مسکونی

  1. رضا گفت:

    سلام
    کانکس مسکونی قیمت؟

    1. Modern2 گفت:

      سلام لطفا تماس بگیرید

  2. کریمی گفت:

    قیمت کانکس مسکونی چنده؟

  3. حسینی گفت:

    کانکس مسکونی ساده هم دارید؟

  4. سعیده گفت:

    کانکس خرید؟

  5. Modern2 گفت:

    کانکس قیمت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *