کانکس فروشگاهی

کانکس کافی شاپ

کانکس کافی شاپ

کاربری کانکس کافی شاپ همانگونه که از نام ان پیداست برای استفاده به عنوان کافی شاپ می باشد.طرح کلی کانکس کافی شاپ الهام گرفته از کافه های چوبی با نمای کلبه ای شکل می باشد تا بتواند فضایی دنج و پر آرامشی را ایجاد کند.

پنجره های بزرگ که در قسمت های طولی و عرضی تعبیه شده اند رابطی برای برقراری دید مناسب نیمه شفاف بین فضای داخلی و فضای خارجی را داشته که هم بتواند نور مناسب را به درون کانکس کافی شاپ هدایت کرده و هم باعث سبکی اتمسفر فضای داخلی شود زیرا در تعریف اینگونه فضا ها دید افراد از بیرون به داخل کانکس باید مقداری کم باشد تا افرادی که درون فضا قرار دارد دارای یک حریم نیمه خصوصی باشند و خود را در یک مجموعه ببینند و با فضای داخل کافه و موسیقی در حال پخش و عطر قهوه همراه شوند اما زمانی که ابعاد شیشه ها بزرگ در نظر گرفته می شود نوع اتمسفر حاکم در فضا نیز تغییر کرده و بیشتر شبیه کاربری های فست فوود و رستورانی می شود.

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

مشخصات فنی کانکس کافی شاپ

شاسی اصلی کانکس کافی شاپ از نوع تیر آهن سنگین نمره 16 بصورت دور کلاف با قید های میانی می باشد که با جوش ممتد به یکدیگر متصل شده اند و اسکلت کانکس کافی شاپ را پروفیل های سنگین آهنی در ابعاد های 80*80 و 40*40 و 60*60 تشکیل داده اند که بوسیله جوشش به شاسی اصلی متصل می باشند.از آنجایی که احتمال استفاده از کانکس کافی شاپ در مناطق شمالی و مرطوب وجود دارد تمامی اسکلت و شاسی آن مانند کانکس ویلایی با آستری اپوکسی و ضد زنگ پوشانده شده است که در نهایت نیز با رنگ آلاکیدی هوای خشک نیز رنگ آمیزی می شود و این عمل باعث مقاومت سازه در برابر زنگ زدگی و فرسایش می گردد.

کف کانکس کافی شاپ با دو حالت مختلف تولید می گردد که یکی کف سرامیکی و دیگری لمینت پارکت می باشد که خریدار می تواند در هنگام سفارش یکی از این دو روش را انتخاب نماید.دیواره های داخلی کانکس کافی شاپ برای هماهنگی بیشتر با نمای خارجی آن و از طرفی برای اینکه قابلیت شستشو و نظافت را داشته باشد از دیوار پوش های پی وی سی طرح چوب استفاده شده است که هم طرح و حس و حال چوب را داشته و هم به راحتی می توان آنها را نظافت نمود.

چراغ ها و لوستر هایی برای روشنایی فضای داخلی و خارجی سازه تعبیه گردیده که قابلیت ایجاد فضای نیمه روشن و روشن را ایجاد می کند و باعث زیبایی دو چندان سازه در هنگام شب می گردد.جداره های دیوار و سقف نیز برای حفظ دمای محیط با دو لایه عایق پلی استایرن و فوم عایق بندی شده اند و سقف نیز با عایق فوم صدا گیری شده است تا در هنگام بارش باران صدای برخورد باران با سقف کانکس کافی شاپ را به حداقل برساند . 

مشخصات فنی کافی شاپ

مشخصات فنی کافی شاپ

مزایا و معایب کانکس کامپوزیتی

یک کانکس کافی شاپ ، یک مکانی است که در آن مشتریان می‌ توانند در محیطی دنج و آرام ، با دوستان خود دیدار کنند ، کار کنند یا به تنهایی لذت ببرند . در اینجا به بررسی مزایا و معایب این نوع کافی شاپ می‌ پردازیم :

مزایا :

۱ . فضای دنج و آرام

کانکس کافی شاپ‌ ها معمولا فضایی دنج و آرام دارند که برای کار کردن ، مطالعه کتاب ، یا دیدار با دوستان بسیار مناسب است . این فضاها معمولا با مبلمانی راحت و نور پردازی مناسب طراحی شده‌ اند که برای رفع خستگی و استراحت از کار روزانه بسیار مناسب هستند .

۲ . ارائه خدمات کامل

کانکس کافی شاپ‌ ها علاوه بر ارائه نوشیدنی‌ های گرم و سرد ، معمولا انواعی از غذا های سریع و خوراکی‌ هایی مانند کیک ، کوکی و دسر نیز ارائه می‌ دهند . این امکان به مشتریان کمک می‌ کند تا در کنار نوشیدنی‌ های خود ، از یک وعده غذایی سریع و خوشمزه نیز لذت ببرند .

۳ . ارتباط با دوستان

کانکس کافی شاپ‌ ها معمولا به عنوان مکانی برای دیدار با دوستان و همراهان استفاده می‌شوند. این مکان‌ها فرصتی برای برقراری ارتباطات اجتماعی و افزایش شبکه روابط اجتماعی می‌ باشند .

۴. امکان کار از راه دور

بسیاری از کانکس کافی شاپ‌ ها امکاناتی مانند وای فای رایگان و پریز برق را برای مشتریان خود فراهم می‌ کنند . این امکانات به افراد کارمند و فردی که به دنبال یک محیط کاری مناسب هستند ، اجازه می‌ دهد که از این مکان به عنوان محل کار از راه دور استفاده کنند .

معایب :

۱ . هزینه بالا

کانکس کافی شاپ‌ ها معمولا هزینه‌ های بالایی دارند . این هزینه‌ ها ممکن است برای برخی افراد نامطلوب باشد و آنها را به دنبال جستجوی جایی با هزینه کمتر برای نوشیدنی و خوراکی کند .

۲ . شلوغی

کانکس کافی شاپ‌ ها معمولا در ساعات پر تردد شلوغ می‌ شوند و ممکن است برای برخی افراد نامطلوب باشد . این شلوغی ممکن است باعث شود که مشتریان نتوانند به راحتی به محیطی آرام و دنج دسترسی پیدا کنند .

3 . محدودیت زمانی

کانکس کافی شاپ‌ ها معمولا محدودیت زمانی برای مشتریان خود قرار می‌ دهند . این محدودیت ممکن است برای برخی افراد نامطلوب باشد و باعث شود که آنها نتوانند به راحتی در این مکان‌ ها بمانند . در نهایت ، کانکس کافی شاپ‌ ها با مزایا و معایب خود ، یکی از محبوب‌ ترین مکان‌ هایی هستند که مشتریان می‌ توانند از آن استفاده کنند . 

 

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

مشاوره و سفارش خرید

کانکس مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اید؟

همین حالا برای سفارش آن به ما اطلاع دهید. اگر برای انتخاب نهایی نیاز به مشورت دارید ما مشتاق هم صحبتی با شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

3.2/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *