کانکس ویلایی

داخل کانکس ویلایی دوبلکس

کانکس ویلایی دوبلکس چیست؟

داخل کانکس ویلایی دوبلکس  طراحی مناسبی دارد به طوری که دیگر جای نگرانی برای کمبود فضا نخواهید داشت. این دسته از کانکس ها در انواع طرح و ابعاد با کاربرد ویلایی و اداری و مسکونی، قابل سفارش هستند. موضوع مقاله امروز از سایت، بررسی داخل کانکس ویلایی دوبلکس می باشد. این کانکس های دوبلکس طی 40 الی 45 روز با دو طبقه به هم پیوسته به شکل سازه پیش ساخته به خریداران عرضه می شود.

به طور کلی کانکس ویلایی دوبلکس در مقایسه با سایر کانکس ها قیمت بیشتری دارد. دلیل آن این است که در کانکس ویلایی از متریال مدرن و لوکس از جمله چوب و کامپوزیت و سنگ آنتیک و… استفاده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به مقاله قیمت کانکس ویلایی دوبلکس در سایت مراجعه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با خصوصیات کلی و امکانات داخلی کانکس ویلایی دوبلکس آشنا کنیم.

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

نمونه  کارهای کانکس ویلایی

کانکس ویلایی دوبلکس چیست؟

به منظور ایجاد فضای بیشتر در یک سازه مسکونی، از کانکس ویلایی دوبلکس استفاده می کنند. همانطور که گفته شد این سازه ها به صورت دو طبقه به هم پیوسته، بدون قابلیت انفصال از هم طراحی شده است. از طریق راه پله ای که در داخل یا خارج فضای کانکس تعبیه شده، امکان دسترسی به طبقه دوم فراهم می شود. به منظور جلوگیری از انتقال صدای حرکت، عموما کف طبقه دوم را از جنس سرامیک می سازند. در طبقه پایین کانکس ویلایی دوبلکس، معمولاً فضایی بزرگ و باز برای آشپزخانه، سالن پذیرایی و ناهارخوری وجود دارد. این فضاها به طور هماهنگ با یکدیگر طراحی شده اند تا احساس راحتی و آرامش را به ساکنان منتقل کنند. همچنین، در طبقه پایین می‌توان یک حمام کامل، اتاقی برای مهمانان و یا اتاق کار نیز در نظر گرفت.

به طبقه بالای کانکس ویلایی دوبلکس، برابر با سقف کانکس، می‌رسیم. در این طبقه، عموماً اتاق‌های خواب قرار می‌گیرند. این اتاق‌ها به صورت جداگانه برای اعضای خانواده یا ساکنان کانکس طراحی شده‌اند و دسترسی آسان به حمام ها را فراهم می‌کنند. کانکس ویلایی دوبلکس، یک راه حل مدرن و عالی برای ایجاد فضایی کارآمد و زیبا در محیط‌هایی با محدودیت‌های فضایی است. از ویژگی‌های دیگر کانکس ویلایی دوبلکس می‌توان به استفاده از پنجره‌های بزرگ و پوشش چشم‌گیر طبقات اشاره کرد. این ویژگی‌ها نور و هوا را به خوبی درون فضا فراهم می‌کنند و تاثیر مثبتی بر روی احساس روشنایی و آرامش ساکنان دارند.

برای ساخت کانکس  مسکونی با کاربری ویلایی معمولا از سایز های مختلفی از انواع تیر آن استفاده می کنند. بسته به ابعاد سازه، درجه ضخامت این تیر آهن متفاوت است. سقف و دیواره کانکس ویلایی دوبلکس، با ضخامت های متغیری از ساندویچ پانل ساخته می شود.استفاده از این کانکس ها برای پروژه های اداری اهمیت زیادی دارد. برای دستیابی به طراحی منحصر به فرد و لوکس از یک کانکس ویلایی مدرن، کانکس های دوبلکس با کاربرد ویلایی و مسکونی، در حال حاضر بهترین گزینه هستند. اتاق های داخل کانکس ویلایی دوبلکس، معمولا ارتفاع 3 متری دارند.

این کانکس ها علاوه بر فضای تفکیک شده بیشتر، دید گسترده تری از محیط اطراف به ما می دهد. ناگفته نماند که این کانکس برخلاف بیشتر سازه های پیش ساخته غیر قابل جابه جایی است و در محل مورد نظر ساخته می شود. از ویژگی‌های دیگر کانکس ویلایی دوبلکس می‌توان به استفاده از پنجره‌های بزرگ و پوشش چشم‌گیر طبقات اشاره کرد. این ویژگی‌ها نور و هوا را به خوبی درون فضا فراهم می‌کنند و تاثیر مثبتی بر روی احساس روشنایی و آرامش ساکنان دارند.

کانکس ویلایی دوبلکس چیست؟

امکانات داخل کانکس دوبلکس

از امکانات داخل کانکس ویلایی دوبلکس، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمام و سرویس بهداشتی، کمد دیواری، آشپزخانه، اتاق خواب و سالن پذیرایی در طبقه همکف
  • تعدادی اتاق خواب در بالا
  • درب های اتاق ها
  • سیستم سیم کشی
  • کف بتن ریزی و سرامیک
  • ضد زلزله بودن
  • پنجره های دو جداره
  • تراس بزرگ در طبقه فوقانی

امکانات داخل کانکس دوبلکس

 

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

نحوه محاسبه قیمت کانکس ویلایی دوبلکس

فاکتور های گوناگونی بر قیمت سازه ها دو طبقه تاثیر گذار است. برخی از آن ها عبارت اند از:

  • نوع اسکلت بندی
  • ابعاد کانکس ویلایی دوبلکس
  • سبک طراحی سازه
  • نوع عایق مصرفی
  • جنس متریال به کاربرده شده برای ساخت سقف و بدنه
  • نوسانات بازار ارز
  • برند تولید کننده سازه
  • قیمت بازار آهن
  • نمای بیرونی کانکس دو طبقه
  • نوع تجهیزات اجرا شده
  • سبک زیرسازی و نوع بتن مصرفی
  • ضخامت عایق مصرفی و ورقه های بدنه

نحوه محاسبه قیمت کانکس ویلایی دوبلکس

معایب کانکس دو طبقه ویلایی

کانکس دو طبقه ویلایی، معمولاً به عنوان یک راه حل سریع و اقتصادی برای ایجاد فضای زندگی استفاده می‌شود. اما همانطور که هر ساختمان دیگری دارای مزایا و معایب خاص خود است، کانکس دو طبقه ویلایی نیز دارای برخی معایب است که باید در نظر گرفته شوند.

عدم امکان تحرک، هزینه و زمان بیشتر در مقایسه با سازه های یک طبقه پیش ساخته، بارز ترین معایب این کانکس ها محسوب می شود.  بدون خرید بهترین تولیدی کانکس ویلایی دوبلکس، احتمال نفوذ سرما به طبقه فوقانی در فصول سرد سال، وجود خواهد داشت. به همین خاطر توصیه می شود در خریداری این کانکس ها، دقت کنید. یکی دیگر از معایب کانکس‌ دو طبقه ویلایی، عدم عایق‌بندی درست  توسط پیمانکار است. به دلیل استفاده از مواد ساختمانی ارزان قیمت، عملکرد عایق‌بندی ضعیف‌تر می‌باشد. این ممکن است منجر به مشکلاتی مانند نفوذ آب، رطوبت و حتی از بین رفتن حرارت در فصل‌های سرد شود. به همین دلیل گروه صنعتی مدرن کانتین، این تضمین را به شما می دهد که از متریال با کیفیت در عایق بندی و متریال با کیفیت در  تمامی مراحل در ساخت کانکس برای مشتریان خود استفاده کند و همین طور در تمامی مراحل ساخت هر نوع کانکس ، از متخصصین مجرب استفاده کند.

سخن پایانی

کانکس ویلایی دوبلکس به دلیل طراحی مدرن و کارآمد خود، انتخابی عالی برای افرادی است که در فضاهای محدود زندگی می‌کنند و با ایجاد یک سکونتگاه شیک و مدرن ، از فضای خانه خود به خوبی استفاده و لذت می‌برند.

به رسم همیشه به خاطر همراهی شما تا انتهای مقاله امروز، سپاسگزاریم. تجارب خود را از استفاده کانکس ویلایی دوبلکس، با ما به اشتراک گذارید.

برای خرید انواع کانکس از مدرن کانتین با شماره تلفن 09128898507 تماس بگیرید

1 دیدگاه در “داخل کانکس ویلایی دوبلکس

  1. علی گفت:

    سلام قیمت کانکس ویلایی دوبلکس ۱۰۰ متری چقدر هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

1 دیدگاه در “داخل کانکس ویلایی دوبلکس

  1. علی گفت:

    سلام قیمت کانکس ویلایی دوبلکس ۱۰۰ متری چقدر هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *