کانکس ویلایی

کانکس باغی دست دوم

کانکس باغی دست دوم

ایجاد فضای خصوصی در باغ ها و فضای سبز شخصی، راهکار های گوناگونی دارد. خریداری کانکس باغی دست دوم، یکی از آن ها است. شما می توانید بسته به میزان بودجه مالی خود، کانکس باغی خود را سفارش بدهید. موضوعی که مهم است سلامت کامل تجهیزات و امکانات یک سازه است. پس خرید کانکس باغی دست دوم و یا تازه بدون کارکرد تفاوت چندانی ندارد. از آنجایی که قیمت گذاری کانکس باغی دست دوم از سوی مالکین آن صورت می گیرد، باید دقت کنید که قیمت پیشنهادی با ارزش واقعی سازه متناسب باشد. مطالعه مقاله کانکس ویلایی دست دوم و قیمت مناسب در سایت، در این حوزه به شما کمک می کند.

کانکس باغی دست دوم

کانکس باغی چیست؟

در حالت کلی به سازه های پیش ساخته کانکس می گویند. کانکس ها سازه های مدرن و پیش رفته ای با کاربردهای مختلف هستند. ایده و شکل اولیه این سازه ها، بسیار ساده با سخت سریع، قابلیت جا به جایی و با امکانات محدود تنها به عنوان یک سکونتگاه بود. اما به تدریج با پیشرفت های روز افزون معماری و هنر، انواع کانکس ها با کارایی و ظاهر جدید، به این عرصه پا گذاشتند. موقت بودن اسکان در کانکس های باغی دست دوم، بارز ترین کاربرد آن هاست.

کانکس باغی چیست؟

انواع کانکس باغی دست دوم

انواع مختلفی از کانکس باغی وجود دارد که هر یک بسته به کاربرد مورد نظر انتخاب و خریداری می شوند. در ادامه مطلب شما را با انواع کانکس باغی آشنا خواهیم نمود:

  • کانکس باغی برای نگهبانی

این ساز ها به منظور استقرار پرسنل حراست و نگهبان با ابعاد کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. به منظور فراهم کردن میزان دید گسترده تر،  از طراحی خاصی بهره می برند.

  • کانکس باغی کارگاهی

موارد استفاده از کانکس ها کارگاهی، در پروژه های کوتاه و بلند مدت اجرای دفاتر و طرح های اداری است. اتاق مهندس جهت اجرا، فضای بزرگ برای استقرار کارگران و ظاهر ساده از ویژگی های بارز این سازه است.

  • کانکس باغی فروشگاهی

برای فروش محصول و ارائه خدمات در مکانه های پرتردد می توانید از این سازه های کوچک استفاده کنید.

انواع کانکس باغی دست دوم

چگونگی محاسبه قیمت کانکس باغی دست دوم

نحوه محاسبه قیمت یا همان ارزش گذاری کانکس ویلایی دست دوم، متداول ترین موضوعی است که درباره این سازه ها  مطرح می شود. برای دستیابی به پاسخ این سوال، به مطالب ذیل توجه کنید:

اگر سازه مورد نظر سلامت کلی داشته باشد، معمولا اختلاف نوع کارکرده با نوی آن حدود 25 الی 40 درصد خواهد بود.  در جایگاه صاحب سازه، اگر قصد فروش کانکس ویلایی دست دوم دارید و یا حتی خریدار هستید، ابتدا باید از به روز ترین بهای انواع سازه ها اطلاع یابید. قیمت یک کانکس کارکرده با توجه به مصالح به کار رفته در آن و امکاناتش برآورد می شود.

کانکس باغی دست دوم در مناطق سرد

در مناطق سردسیر از کانکس های باغی استفاده می کنند که جنس جداره آن ها از پانل های آماده به همراه فوم پلی اورتان تزریقی باشد. جداری با این ساختار، همچون دیواره های یخچال نسبت به سرما، گرما و حتی امواج صوتی نفوذ ناپذیر است. پیشنهاد ما به شما برای استفاده از سازه در مناطقی همچون فیروزکوه، دماوند، اهواز و آبادان، همین سازه ها است.

سخن پایانی

از این که سایت ما را برای مطالعه انتخاب کردید، از شما سپاسگزاریم.

به نظر شما خرید کانکس باغی دست دوم، چه مزیت هایی  دارد؟

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *