کانکس

کانکس نان فانتزی

کانکس نان فانتزی

از زمان‌های قدیم  تا به امروز کانکس نان فانتزی، جایگاهی بود که بیش از هر کانکس دیگری با آن سر و کله داشتیم. چرا که نان از همان دیرباز جزئی ثابت و ماندگار در سفره‌های خوش آب و رنگ ایرانیان بوده است. به گونه‌ای که حتی امروز به عنوان بخشی جدا نشدنی از فرهنگ در سنت مردم ایرانی شناخته می‌شود. پیشرفت‌های روز افزون تکنولوژی و اجرای امکانات قابل توجه روی کانکس نان فانتزی، منجر به استقبال گرم مردم از آن‌ها شد. با این حال هنوز بسیاری از افراد برای حفظ فرهنگ بومی خود هم که شده، نان‌های فانتزی با پخت سنتی را بر کانکس نان فانتزی، ترجیح می‌دهند.

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

جدول مطالب این صفحه

به هر حال امروزه در سطح شهرهای نوین و مدرن به فضایی برای قراردهی کانکس نان فانتزی نیاز داریم. این فضا باید به گونه‌ای انتخاب شود که در معرض دید بیشتری از عموم قرار گیرد تا محصولات عرضه شد در آن‌ها به راحتی به فروش رسند. بکارگیری خلاقیت در نحوه طراحی کانکس نان فانتزی و حتی پخت نان‌ها تأثیر بسزایی روی جلب توجه بیشتر و در نتیجه فروش بالاتر خواهد گذاشت. طراحی کانکس نان فانتزی، به شکل نان نمونه‌ای از همین خلاقیت‌ها است.

کانکس نان فانتزی

انواع کانکس نان فانتزی

در حالت کلی می‌توان دو نوع دسته بندی برای‌ کانکس نان فانتزی، در نظر گرفت. نوع اول  صرفاً  با عرضه نان در کانکس و پخت آن‌ها در محلی دیگری فعالیت می‌کنند. عموماً فضای داخلی این دسته از کانکس نان فانتزی‌ها، دارای ویترین‌های شیشه‌ای با اندازه‌های مختلف هستند که نان‌ها در آن‌ها چیده‌اند. مراجعه کنندگان می‌توانند با انتخاب نان مورد نظر و پرداخت هزینه، از این کانکس نان فانتزی خرید کنند. از آنجایی که حوزه فعالیت این کانکس‌ها تنها عرضه و فروش است، معمولاً نان‌ها با چندین تنوع به صورت هم زمان به فروش می‌رسند.

دسته دیگر کانکس نان فانتزی،  فرایند پخت و عرضه را با هم انجام می‌دهند. در این شرایط سازه مورد نظر به دو بخش کلی صندوق فروش و مطبخ تقسیم می‌شود. گفته شده که بیش از 80 درصد از فضای داخلی این نوع کانکس نان فانتزی، به بخش پخت اختصاص یافته و تنها قسمت کوچکی برای صندوق فروش وجود دارد. برخلاف کانکس نان فانتزی نوع قبلی، امکان مراجعه مشتریان به داخل کانکس در این نوع وجود ندارد. یک درب پشتی در ناحیه عقبی این کانکس‌ها برای ورود و خروج و جابجایی آرد تعبیه شده است. نظافت و پاکیزگی در این نوع از کانکس نان فانتزی‌ اهمیت بسزا و قابل توجهی دارد.

انواع کانکس نان فانتزی

کاربرد کانکس نان فانتزی

نان فانتزی در عصر کنونی جزئی اساسی از مصارف خانوارها گشته و برای انواعی از ساندویچ‌های رستورانی و خانگی استفاده می‌شود. در کانکس نان فانتزی از نوع اول  فروش نان‌های سنتی و محلی در کنار نان فانتزی‌های معمولی خود روشی کارآمد برای آشنایی و معرفی انواع نان‌های بومی منطقه به افراد  گردشگران است.

کاربرد کانکس نان فانتزی

 

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

کلام آخر

کانکس نان فانتزی سازه‌ای برای فروش نان‌های محلی است که در مناطق مدرن شهری و میان گذرهای پر تردد  قرار می‌گیرند. جالب است بدانید که در مجموعه‌های بزرگ‌تری همچون دانشگاه و پادگان‌ها کانکس نان فانتزی نوع دوم با فعالیت همزمان پخت و فروش رایج‌تر می‌باشد. به خاطر همراهی شما در این مقاله نیز متشکرم و امیدوارم مطالب آن برایتان مؤثر و مفید واقع گردد.

ترجیح شما کدام است کانکس نان فانتزی یا نانوایی‌هایی با پخت سنتی؟ دیدگاه خود را در رابطه با کانکس نان فانتزی برای ما به اشتراک بگذارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *