کانکس

کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته جنگلی

کانکس پیش ساخته از لحاظ فنی و کاربردی ، نمای ظاهری ، امکانات رفاهی دارای ویژگیهای منحصر بفردی می باشد و قبل از شروع عملیات تولید ، اطلاعات و تجارب لازم و ساختار بناهای متنوع به مشتری ارائه می گردد تا در مجموع طرح ایده ال مورد نظر با قیمت مناسب مورد تصمیم واقع شده و از مدت زمان ساخت و نحوه حمل و شرایط نصب، کاملا مطلع شوند.

کانکس پیش ساخته ویلایی

کانکس پیش ساخته به سازه ای گفته می شود که از قبل برای کاربری خاصی طراحی و تولید شده است و سپس به محل مورد نظر حمل می گردد.یکی از مزایای کانکس پیش ساخته قابلیت جابجایی آن می باشد .امروزه کانکس پیش ساخته در اکثر نقاط جهان رواج بسیاری داشته است . استفاده از مصالح بسیار سبک در کانکس پیش ساخته باعث ضد زلزله بودن این سازه شده است .نوع مصالح بکار رفته در کانکس پیش ساخته در مناطقی که فراوانی چوب وجود دارد از چوب و در مناطقی که فلز و آهن مرسوم است از آنها استفاده میشود .

کانکس پیش ساخته دو طبقه

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

مراحل ساخت کانکس پیش ساخته ویلایی

• کانکس پیش ساخته ویلایی بصورت ساخت در محل که برای مشتریانی میباشد که امکان ارسال سازه بصورت پرتابل به این مناطق ممکن نبوده به همین دلیل کلیه قطعات آهن و ساندویچ پانلها پس از محاسبه دقیق به محل ساخت ویلا ارسال و بصورت ساخت در محل در مدت زمان اعلام شده قرارداد ساخته میشود.

با توجه به اینکه امکانات ساخت در کارگاه بسیار بیشتر از نوع اجرا در محل میباشد به همین دلیل با توجه به افزایش دستمزد اکیپ سازنده و کرایه ها قیمت سازه حدود 30% افزایش خواهد یافت

• کانکس پیش ساخته ویلایی ساخت در بام که بیشتر برای مشتریانی استفاده میگردد دارای یک فضای مسطح و بزرگ بر روی پشت بام میباشند و میتوان یک ویلای مناسب با متراژ مناسب در آن احداث کرد.

کانکس پیش ساخته جنگلی

مشخصات فنی کانکس پیش ساخته ویلایی

1-طراحی سازه مطابق با آئین نامه های مقررات ملی ساختمان ( مبحث 6 بارگذاری و 10 طراحی سازه ) و زلزله 2800 و اجرای اسکلتهای فلزی ستونها و تیرها از پروفیل در مقاطع (40×40)،(80×40)و(80×80) استاندارد و استراکچر فلزی قاب دیواره ها و سقف از ورق های آهنی خم شده به ضخامت 2 میلیمتر با اجرای ضد زنگ کامل به رنگ طوسی و آماده شده بصورت جوشی .

2- پوشش خارجی و داخلی دیوارها و سقف از نوع ساندویچ پانل دو رو ورق آلوزینک به ضخامت 5/. میلیمتر با عایق تزریقی پلی یورتان با ضخامت 4 سانتی متر با دانسیته 2±40 کلیوگرم در متر مکعب میباشد.(تولید شرکت ماموت یا تکنو پانل ترکیه)

3- نمای داخلی دیوارها از نوع دیوارپوش های روکش دار درجه یک PVC با مارک کمپارس که با ابزار آلات مخصوص و پیچ های سرمته ایی به بدنه ساختمان پیش ساخته نصب میگردد.

4- پوشش داخلی سقف از تایلهای 60×60 بصورت کلیلک با مارک کناف ایران .

5- دربهای ورودی بصورت دولنگه و تک لنگه و پنجره ها بصورت بازشو از جنس UPVC با یراق آلات درجه یک استاندارد ایرانی با شیشه دوجداره به ضخامت mil 4 میل با تزریق گاز آرگون ، توری پشه گیر و کلیه پنجره ها دارای پرده لوردراپه میباشند.

6- دربهای داخلی کانکس پیش ساخته ویلایی از نوع HDF با یراق آلات درجه یک و دربهای سرویسهای بهداشتی از نوع آلومینیومی میباشند.

7- پوشش داخلی کف کانکس پیش ساخته ویلایی از نوع سرامیک درجه یک بهمراه ملات ماسه و سیمان میباشد.

مشخصات فنی کانکس پیش ساخته ویلایی

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *