کانکس دوقلو

موارد استفاده کانکس دو قلو

نمای کانکس دو قلو
تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

موارد استفاده کانکس دو قلو

• استفاده از کانکس دو قلو در مکان های صعب العبور که امکان حمل و نقل به محل اسکان کانکس نمی باشد .
• استفاده از کانکس دو قلو در بیابان های و معادن به عنوان کمپ اداری پیش ساخته با قابلیت جابجایی مداوم
• استفاده از کانکس دو قلو در باغ ها و منازل مسکونی به عنوان کانکس دوقلو ویلایی
• استفاده از کانکس دو قلو در مناطق با آب و هوایی خاص و شرایط ویژه که قابلیت ساخت و ساز سنتی وجود ندارد
• استفاده از کانکس دو قلو در پشت بام منازل به صورت چند قلو با قابلیت جاجاجایی و نصب دوباره

نمای کانکس دو قلو

کانکس دو قلو با امکانات و نماهای مختلفی قابل ساخت است . یکی از بهترین نماهای آن ، نمای سایدینگ است که هم مقاومت بالایی دارد و هم زیبایی خاصی به آن می‌ بخشد . این نوع کانکس با نام کانکس ویلایی دوقلو نیز شناخته می‌ شود . نمای کامپوزیت یا ساندویچ پانل نیز از دیگر نماهای مورد استفاده در کانکس دو قلو است که اغلب در صنعت کاربرد دارد و به عنوان کانکس دو قلو مسکونی و کمپ اداری پیش‌ ساخته معرفی می‌ شود . ابعاد کانکس دو قلو با توجه به نام آن در ابعاد متغییری ساخته می‌ شود و با توجه به نیاز مشتری و شرایط محل اسکان توسط شرکت مدرن کانتین ساخته می‌ شود . نمای بیرونی کانکس دوقلو نیز متنوع بوده و برای توضیحات بیشتر می‌ توان با مشاوران مدرن کانتین تماس حاصل کرد . نمای داخلی کانکس دو قلو نیز بستگی به نوع کاربری کانکس دارد . برای مثال ، نمای داخلی کانکس دو قلو ویلایی از جنس گچ برگ و یا PVC با طرح‌ های گوناگون قابل شستشو است . کف کانکس دو قلو به دلیل قابلیت جداسازی ، اغلب از متریال خشک استفاده می‌ شود تا کمترین تخریب را داشته باشد . سیستم روشنایی کانکس دو قلو به صورت یک خانه مسکونی مجهز بوده و از سیستم روکار با قابلیت تعمیر دوباره بهره گرفته شده است . ضمانت فروش کانکس دو قلو به مدت 10 سال می‌ باشد .
نمای کانکس دو قلو

امکانات کانکس دو قلو

امکانات کانکس دو قلو شامل ساخت مهندسی و نصب به صورت شیوه ای مدرن ، راحتی در حمل و نقل و جابجایی مقطعی ، استفاده از کانکس دو قلو به عنوان کمپ اداری ، تجهیز نمودن به سیستم آشپزخانه با کابینت بندی و لوله کشی ، استفاده از حفاظ برای درب و پنجره ها جهت جلوگیری از سرقت ، نصب سرویس بهداشتی حمام و توالت به صورت مشترک و مجزا ، سیستم گرمایش از کف و عایق بندی فوق العاده جلوگیری از نفوذ گرما و سرما ، قابلیت استفاده از هر کانکس به صورت جداگانه و اتصال دوباره ، قابلیت اجرای پارتیشن در قسمت داخلی جهت اتاق بندی داخلی ، سیستم روشنایی به صورت جداگانه در هر کانکس که قابلیت اتصال به یکدیگر را نیز داراست ، قابل استفاده به عنوان مدارس پیش ساخته و کمپ های اداری پیش ساخته ، سیستم ضد رطوبت در استراکچر سازه با استفاده از ضد زنگ زینگرومات ، و مجهز نمودن به سیستم پانل های خورشیدی و بهینه سازی در مصرف برق می‌ باشد . از کانکس دو قلو می‌ توان در مکان‌ های صعب العبور که امکان حمل و نقل به محل اسکان کانکس نمی باشد ، بیابان‌ ها و معادن به عنوان کمپ اداری پیش ساخته با قابلیت جابجایی مداوم ، باغ‌ ها و منازل مسکونی به عنوان کانکس ویلایی دو قلو ، مناطق با آب و هوایی خاص و شرایط ویژه که قابلیت ساخت و ساز سنتی وجود ندارد ، و پشت بام منازل به صورت چند قلو با قابلیت جاجاجایی و نصب دوباره استفاده کرد .

شرکت مدرن کانتین 

شرکت مدرن کانتین ، یکی از شرکت‌ هایی است که در صنعت پیش‌ ساخته فعالیت می‌ کند و کانکس دوقلو یکی از سازه‌ های خاص این شرکت می‌ باشد . کانکس دوقلو به دلیل قابلیت حمل و نقل آسان و کاربردی بودن ، اغلب برای استفاده در ویلا ها و محل‌ های مسکونی به کار می‌ رود . این نوع کانکس در اندازه‌های مختلفی قابل ساخت می‌ باشد و کانکس دوقلو ویلایی ، یکی از پرفروش‌ ترین نوع آن است . کانکس دوقلو ، برای زمانی ساخته می‌ شود که اجرای کانکس به صورت یک تکه ممکن نباشد یا ابعاد کانکس قابل حمل به طور یکجا نباشد . این نوع کانکس ، با مهندسی پیچیده و خاصی طراحی شده است که باعث افزایش کیفیت و مقاومت آن می‌ شود . کانکس دو قلو از جمله کانکس‌ های چند تکه است که با استفاده از ساندویچ پانل ساخته می‌ شود و به دلیل ویژگی‌ های منحصر به فرد خود ، فروش بسیار بالایی دارد . همچنین ، کانکس دو قلو را می‌ توان به صورت خانه سبز ساخت که یکی از مدرن‌ ترین نوع سازه‌ ها می‌ باشد . برای ساخت کانکس دو قلو ، نیاز به پلان و طراحی توسط مشتریان محترم است و پس از مشاوره با مشاوران گروه صنعتی مدرن کانتین ، طبق سلیقه مشتری ، اقدام به خرید کانکس دو قلو می‌ شود .
 
کانکس دو قلو
 

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

مشاوره و سفارش خرید

کانکس مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اید؟

همین حالا برای سفارش آن به ما اطلاع دهید. اگر برای انتخاب نهایی نیاز به مشورت دارید ما مشتاق هم صحبتی با شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *