کانکس پانلی

کاربرد ساندویچ پانل

مزایای ساندویچ پانل

کاربرد ساندویچ پانل با توجه به انواع مختلف آن و ساختار خاص هریک بسیار متنوع و گسترده است. به دلیل مزایای فراوان پانل ها نظیر وزن کم، سهولت در نصب و اجرا، هزینه تأمین و نگهداری پایین، مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف محیطی، فیزیکی و شیمیایی و … استفاده از این سازه به طور روزافزون در حال گسترش است.

کاربرد ساندویچ پانل دیواری

از ساندویچ پانل دیواری برای پوشش سوله ها و انواع دیوارها استفاده می شود. ساندویچ پانل های دیواری در انواع نر و مادگی بوده و پس از نصب به صورت کامل تمامی درزها را از بین می برند، عایق بسیار خوبی در برابر رطوبت و نم هستند و ضخامت آن ها بین 4 تا 20 سانتی متر متغیر است.

کاربرد ساندویچ پانل دیواری

کاربرد ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی همانطور که از نامش پیداست در قسمت سقف سازه ها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع ساندویچ پانل دارای گام های بلندتری است بنابراین گزینه ای ایده آل برای بارش های محلی و مناطق پرباران محسوب می شود. علاوه بر این عایق حرارت و صدا بوده و در تماس با عوامل فرساینده محیطی مقاومت بالایی دارد.

کاربرد ساندویچ پانل در معماری

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد ساندویچ پانل ها امروزه به جای مصالح سنتی از این متریال برای پوشش ساختمان های اداری، مسکونی و حتی تجاری استفاده می شود. این سازه نوعی پوشش مدرن، عایق، سبک و کم هزینه به شمار می رود که روند ساخت و ساز ساختمان ها را تسریع نموده و طول عمر بسیار بالایی دارد. در صورت خرابی و به وجود آمدن مشکل می توان به راحتی و بدون تخریب و تولید زباله سازه را تعویض نمود. علاوه بر این به دلیل تنوع در طرح و رنگ پانل ساندویچی این سازه کارکرد دکوراتیو نیز دارد.

کاربرد ساندویچ پانل در معماری

کاربرد ساندویچ پانل در ساخت سوله

ساندویچ پانل سوله اصطلاحی است که به پانل هایی که برای ساخت سوله به کار برده می شوند اطلاق می شود. سوله سازه ای فلزی با سقف شیبدار است که در ساخت آن وزن، کیفیت، دوام، طول عمر و عایق بودن سازه اهمیت ویژه ای دارد به همین دلیل به جای استفاده از مصالح سنتی در ساخت سوله ها از انواع پانل های دیواری و سقفی استفاده می شود. سوله ها به عنوان انبار، فروشگاه، مرغداری، سالن ورزشی، تعمیرگاه، اسکلت ساختمان، آشیانه هواپیما و … مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد ساندویچ پانل در ساخت سوله

کاربرد ساندویچ پانل در صنعت

از ساندویچ پانل در صنایع مختلف تولیدی، نظامی، شیمیایی، هوا فضا، حمل و نقل، کشتی سازی، اتومبیل سازی و مراکز صنعتی استفاده می شود. به دلیل مقاومت بالا و وزن سبک ایده آل ترین سازه برای مناطق زلزله خیز و مراکز حساس نظامی به شمار می رود.

سایر کاربردهای ساندویچ پانل

کانکس های ایمنی، اورژانس، پلیس و نگهبانی

تابلوهای تبلیغاتی

سردخانه ها

استودیو صدابرداری

کمپ های سیاحتی و تفریحی

کارگاه ها و مراکز تجاری

اتاق فرمان و اتاق کنترل

ساختمان های پیش ساخته

ساخت انواع تریلر، هواپیما، قطار، خودرو، تریلر کانکس دار و …

حمل باری متحرک و ثابت بر روی انواع کامیونت

بیمارستان ها و درمانگاه های صحرایی

 

برای خرید انواع کانکس  و کانکس ویلایی با شماره تلفن 09128898507 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *