کانکس پانلی

ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل ماموت جزو برترین متریال مورد استفاده در ساختمان سازی و صنعت است. این سازه به دلیل داشتن ویژگی هایی چون وزن سبک، مقاومت شیمیایی و بیولوژیکی، استحکام بالا، مقاومت در برابر رطوبت و حرارت و شرایط مختلف آب و هوایی، سهولت در اجرا و نصب، سرعت بالا در اجرا و صدها مزیت دیگر امروزه کاربردهای فراوانی در صنایع ساختمان سازی و دیگر صنایع دارد. اولین تولید کننده پانل ساندویچی ماموت در ایران شرکت ماموت است.

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

جدول مطالب این صفحه

این شرکت با در اختیار داشتن پیشرفته ترین، مجهزترین و به روزترین دستگاه ها و با استفاده از افراد مجرب و حرفه ای یکی از برترین تولیدکنندگان این متریال در داخل کشور محسوب می شود. پانل ساندویچی ماموت با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و رعایت ایمنی در تولید ساندویچ پانل همچنان رتبه برتر را در صادرات این سازه به خارج از کشور دارد. تولید انبوه ساندویچ پانل ماموت بسیاری از نیازهای صنعت و ساختمان سازی را تأمین نموده است. این شرکت با افزایش تولید، تحویل فوری پانل های ساندویچی و افزایش کیفیت گام مؤثری در این صنعت برداشته است. در حال حاضر بهترین و مهمترین پروژه های ساندویچ پانل در دست این شرکت بزرگ و معتبر قرار دارد و به جرأت می توان آن را شماره یک تولید پانل ساندویچی ماموت در کشور معرفی نمود.

کانکس ساندویچ پانل 40 متری

ساندویچ پانل ماموت انتخابی هوشمندانه برای ساخت کانکس با کیفیت بالا و هزینه کم

در صنعت ساخت کانکس، انتخاب مصالح مناسب و مقرون به صرفه همواره یکی از چالش‌ های اصلی است. در این میان، ساندویچ پانل ماموت به عنوان یک گزینه هوشمندانه و کارآمد مطرح می‌ شود. این پانل‌ های چندلایه با هسته عایق، مزایای فراوانی را برای ساخت کانکس‌ های با کیفیت بالا و هزینه کم به همراه دارند.

ساندویچ پانل ماموت به دلیل ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد خود، از جمله عایق‌ بندی حرارتی و صوتی بالا، مقاومت ساختاری قوی، سبک‌ بودن و سرعت نصب بالا، گزینه‌ ای ایده‌ آل برای ساخت کانکس‌ های مقاوم و کارآمد محسوب می‌ شود. این مزایا در کنار هزینه‌ های پایین تولید و نصب، ساندویچ پانل ماموت را به انتخابی هوشمندانه و به‌صرفه برای صنعت ساخت کانکس تبدیل کرده است.

ساندویچ پانل ماموت چیست؟

ساندویچ پانل ها معمولا برای پوشش سقف و دیواره به کار برده می شوند. ساندویچ پانل ماموت متشکل از هسته ای مرکزی و دو لایه بیرونی از جنس فلز است. هسته مرکزی به صورت فوم فشرده از جنس پشم شیشه، پشم سنگ، پلی اورتان و …. بین دو ورق فلزی از جنس آلومینیوم، گالوانیزه و یا آلوزینک قرار داده می شود. جنس ورق و هسته مرکزی متناسب با نوع کاربرد متفاوت بوده و هریک خواص فیزیکی و شیمیایی خاص خود را دارند.  کانکس ساندویچ پانل های ماموت با توجه به ساختار و تعداد لایه های به کار برده شده و همچنین جنس لایه ها به انواع مختلفی دسته بندی شده و در رنگ ها و ضخامت های گوناگون به بازار عرضه می شوند.

این پانل ها به دلیل وزن سبک، عایق حرارتی و صوتی بودن، سرعت اجرای بالا، مقاومت بالا در برابر زلزله و طراحی زیبا، در صنعت ساختمانی بسیار محبوب هستند. ساندویچ پانل ماموت به عنوان پوشش دهنده ساختمان های صنعتی، سوله ها، ساختمان های مسکونی و تجاری، پل ها و تونل ها استفاده می شود. همچنین، این پانل ها به دلیل خواص عایق حرارتی و صوتی خود، در ساخت سردخانه ها و انبارهای مواد غذایی نیز کاربرد دارند.
 

ویژگی های ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل ماموت یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین نوع ساندویچ پانل‌ها در صنعت ساختمانی است. این پانل‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که آن‌ها را از سایر نوع پانل‌ها متمایز می‌کند. در زیر به برخی از ویژگی‌های ساندویچ پانل ماموت اشاره خواهیم کرد:

  1. عایق حرارتی: ساندویچ پانل ماموت دارای هسته‌ای از مواد عایق حرارتی مانند پلی‌یورتان (PU) یا پلی‌یسوسیانورات (PIR) است. این ویژگی باعث می‌شود که ساختمان مجهز به این پانل‌ها دارای عایق حرارتی عالی باشد و از افت حرارتی و انرژی صرفه‌جویی کند.
  2. عایق صوتی: هسته مواد عایق در ساندویچ پانل نه تنها عایق حرارتی بلکه عایق صوتی نیز می‌باشد. این ویژگی باعث کاهش نفوذ صدا از خارج به داخل ساختمان و برعکس می‌شود، که بهبود کیفیت زندگی در داخل ساختمان را فراهم می‌کند.
  3. سبک و مقاوم: ساندویچ پانل  به دلیل استفاده از مواد سبک ولی مقاوم مانند فولاد و آلومینیوم، وزن ساختمان را کاهش می‌دهد و در عین حال مقاومت بالایی در برابر بارهای استاتیک و دینامیک را ارائه می‌دهد.
  4. سرعت اجرا: نصب و اجرای ساندویچ پانل ماموت به سرعت و آسانی انجام می‌شود. این پانل‌ها به صورت پیش‌ساخته تهیه می‌شوند و در محل ساختمان به هم متصل می‌شوند، که زمان و هزینه ساخت را به شدت کاهش می‌دهد.
  5. طراحی زیبا: ساندویچ پانل ماموت در طراحی‌های مختلف و با رنگ‌های متنوع در دسترس است. این امکان را به معماران و طراحان می‌دهد تا ساختمان‌هایی با ظاهر زیبا و جذاب ایجاد کنند.
  6. پایداری زیست‌محیطی: ساندویچ پانل  از مواد بازیافتی تهیه می‌شود و قابلیت بازیافت دارد. این ویژگی باعث کاهش مصرف منابع طبیعی و حفظ محیط زیست می‌شود.

با توجه به این ویژگی‌ها، ساندویچ پانل  به عنوان یک راهکار مدرن و کارآمد در ساختمان‌های صنعتی، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مراحل خرید کانکس ساندویچ پانلی از مدرن کانتین

  1. با ما تماس بگیرید.
  2. به کارخانه ما بیایید و کانکس ها را از نزدیک ببینید و سفارش کانکس ویلایی بدهید .
  3. در صورت لزوم ما نیز به محل  شما می‌آییم تا بررسی‌ها را انجام دهیم.
  4.  طراحی کانکس ساندویچ پانلی و شبیه‌سازی با نرم افزار از کانکس ویلایی به شما می‌دهیم. 
  5. نقشه کرسی‌چینی و بسترسازی محل تازه را به شما ارائه می‌دهیم.
  6. ساخت و تحویل کانکس
  7. کانکس ویلایی شما آماده است.

برای گرفتن قیمت انواع کانکس با شماره تلفن 09128898507 تماس بگیرید

 

معایب ساندویچ پانل
معایب ساندویچ پانل 

ساندویچ پانل با ویژگی‌های بسیار متنوع و مفید خود، اما همچنین برخی معایب نیز دارد که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  1. هزینه: استفاده از ساندویچ پانل  ممکن است هزینه‌ بر باشد. این پانل‌ ها از مواد با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته ساخته می‌ شوند که ممکن است قیمت آن‌ ها را افزایش دهد. هرچند که در طول عمر ساختمان، صرفه‌ جویی در انرژی و هزینه‌ های نگهداری می‌ تواند این هزینه را تراز کند.
  2. عدم انعطاف‌ پذیری: ساندویچ پانل به دلیل ساختار خود، انعطاف‌ پذیری کمتری نسبت به سایر روش‌ های ساختمانی دارد. این ممکن است در برخی موارد، مانند تغییرات در نیازهای فضایی ساختمان، محدودیت‌ هایی را ایجاد کند.

با این حال، با در نظر گرفتن ویژگی‌ ها و معایب ساندویچ پانل ، می‌توان به طراحی و استفاده بهینه از این پانل‌ ها پرداخت و از مزایای آن‌ ها بهره‌برداری کرد.

 
 

ساندویچ پانل ماموت چیست؟

ساندویچ پانل ماموت چه کاربردی دارد؟

بدون شک یکی از برترین مصالح برای ساختمان سازی پانل ساندویچی است. استفاده از این سازه به دلیل مزایای فراوان در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و توانسته جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی شود. عمر مفید این سازه بسیار بالا بوده و منجر به افزایش طول عمر ساختمان می شود؛ علاوه بر این در صورت بروز مشکل و خرابی می توان بدون تخریب به راحتی، در کمترین زمان و با کمترین هزینه آن را تعویض نمود. پانل ساندویچی در برابر طوفان و زلزله مقاومتی ده برابر بیشتر از مصالح سنتی دارد. کاربرد ساندویچ پانل به شرح زیر است:

– ساخت منازل مسکونی پیش ساخته و کانکس ها

– ساخت سازه های صنعتی و سردخانه ها

– ساخت درمانگاه های صحرایی و سیار

– پوشش دیوار و سقف سوله

– ساخت اتاق نگهبانی، کیوسک مطبوعات، جایگاه سوخت

دلایل توجیه استفاده از ساندویچ پانل 

– در مقایسه با سایر مصالح سبک تر، مقاوم تر و مستحکم تر است.

– قوی ترین و بهترین عایق برای جذب انرژی است.

– سرعت نصب و اجرای آن بالا و قیمت تأمین و نگهداری پایین است.

– در برابر حوادث طبیعی به خصوص زلزله و نوسانات مقاومت بالایی دارد.

– تنوع رنگ و ضخامت متناسب با نوع کاربرد

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *