کانکس

قیمت کانکس 70 متری

قیمت کانکس 70 متری

نمای بیرونی در کانکس 70 متری از ورق فلزی با طول عمر 100سال است. در نمای دور سقف کانکس برای زیبایی از ورق های مخصوصی برای هدایت آب از سقف کانکس ها استفاده می کنند. عایق کاری در کانکس ها به صورت چندلایه است. لایه درگیر با نمای بیرونی به صورت 4 سانتی به صورت گرما، سرما و صدا استفاده می شود.

کانکس 70 متری یک بنای مسکونی مانند خانه است و دارای تمامی امکانات برای سکونت است. تفاوت اصلی آن با خانه ها در نوع مصالح به کار رفته و در ساخت آن ها بوده که باعث به وجود آمدن مزایای زیادی از جمله قابلیت جابه جایی بنا، مقاومت بیشتر در برابر زلزله و سرعت ساخت و ساز گردیده است.

تلفن همراه
تلفن دفتر فروش
ساعت کاری

8 صبح - 5 عصر

جدول مطالب این صفحه

این مزایا باعث استقبال خریداران از کانکس ها به خصوص کانکس ویلایی است و مهم ترین عوامل گسترش آن ها در مناطق شمالی و باغ شهرها است.

در واقع محدودیتی در ابعاد برای ساخت کانکس ها وجود ندارد و تمامی ابعاد قابل اجرا است. مسئله اصلی در شرایط حمل می باشد، چرا که باعث به وجود آمدن محدودیت ها و رعایت استاندارد در ابعاد کالاهای ترافیکی است.

از این رو معمولا ابعاد بزرگ را در محل اجرا کرده و به صورت چند تکه که اصطلاحا کانکس های دوقلو یا چندقلو گفته می شود ساخته و پس از حمل به محل آنها را به یکدگیر متصل می کنند. به این ترتیب است که یک سازه بزرگ را در چند تکه از محلی به محل دیگر جا به جا کرد. این کار باعث می شود بتوان سازه های پیش ساخته ای در کانکس های 70 متری در ابعاد بزرگ ساخت و اجرا نمود. طراحی در کانکس های مسکونی و ویلایی نیز نیازمند طراحی معماری، محاسبات سازه و بررسی های فنی ای می باشد، که با توجه به شرایط جغرافیایی توسط مهندسین طراح انجام خواهد شد.

ساخت کانکس مسکونی و ویلایی 70 متری

روش اجرا در محل برای ملک هایی است که به دلیل محدودیت هایی مانند عرض کم جاده و .. نمی توان سازه را به آنجا حمل کرد. برای این حالت مصالح اولیه به محل حمل و سازه از پایه در همان جا ساخته می شود، در این روش مزیتی که وجود دارد این است که ابعاد بزرگ از حالت مربع به راحتی قابل اجرا است و محدودیت هایی برای حمل در کانکس های ویلایی و مسکونی وجود ندارد.

شاید این مطالب هم برای شما مفید باشد:(کلیک کنید)

روش بعدی، ساخت در کارخانه است که در این روش کانکس ویلایی به صورت کامل در کارخانه ساخته می شود و به محل موردنظر حمل می شود. اگر با عدد عمر کانکس ویلایی را مشخص کرد نمی توان عدد دقیقی را مشخص کرد اما به طور حدودی در صورتی که با رعایت استانداردها ساخته می شود و در صورت نگه داری و استفاده مناسب ممکن است بیش از این ها عمر مفید داشته باشد.

ساخت کانکس مسکونی و ویلایی 70 متری به علت ابعاد بزرگ و نیازمندی های مسکونی پیچیده تر است.

قیمت کانکس 70 متری

برخی نکات کلیدی در ساخت کانکس مسکونی و ویلایی 70 متری

  • اسکلت کانکس باید بسیار مقاوم و دائمی باشد تا وزن و بار سنگین کانکس را تحمل کند. معمولا از فریم های فولادی مقاوم ساخته می شود.
  • جداره ها و دیوارهای جانبی کانکس با ضخامت و مقاومت بالا باید نفوذ گرما و صوت را محدود کنند. معمولا از ترکیب الومینیوم و عایق ساخته می شوند.
  • سقف کانکس با پوشش ضدآب، عایق گرمایی و صوتی مناسب پوشانده می شود. از بتن، فلز یا پلیکربنات استفاده می شود.
  • درب و پنجره های کانکس دارای درزبندی و عایق بندی بسیار مؤثر برای جلوگیری از نفوذ آب، گرما و صوت هستند.
  • تمام سیستم های مکانیکی، برقی، تأسیساتی و ایمنی مناسب ویلا نصب می شوند. از جمله تهویه، گرمایش، سرمایش، تصفیه آب، فاضلاب، برق ، گاز، خط زنگ و…
  • تجهیزات مطبخ، بهداشتی، اتاق خواب، نشیمن و غیره نسبت به یک ویلای معمولی فضای بیشتری دارند.

به دلیل مشخصات فنی پیچیده تر و نیاز به بکارگیری تجهیزات پیشرفته تر، کانکس مسکونی و ویلایی 70 متری دارای هزینه ساخت بسیار بالاتری است.

مشخصات فنی کانکس های ویلایی و مسکونی 70 متری پیش ساخته

کانکس های ویلایی و مسکونی 70 متری مشخصه هایی دارد که مهم ترین آنها شامل دو مورد است که این دو مورد عبارتند از:

1_ ابعاد کانکس ویلایی: بر اساس نیاز کارفرما و موقعیت مکانی در کانکس ها طراحی و اجرا می شود.

2_ اسکلت کانکس ویلایی: اتصالات اسکلت فلزی ویلا و مسکونی از نوع الکترود به ضخامت 40 میکرون در تمام نقاط صورت می گیرد.

قیمت نهایی کانکس 70 متری

در زمان نوشتن این مقاله قیمت کانکس های 70 متری از 30 میلیون تا 70 میلیون به صورت تقریبی است، که اگر امکانات داخلی کم و زیادی داشته باشد می توان قیمت در قیمت آن تأثیر زیادی داشته و حتی امکاناتی مانند پکیج و .. نقش بسزایی در قیمت آن تأثیر می گذارد.

سؤالات متداول

1_ قیمت کانکس 30 متری چوبی به چه صورت است؟ قیمت این نوع کانکس که به نوع متراژ و محل ساخت قیمت فروش حدود 95 میلیون تومان است.

2_ کانکس ویلایی از چه نوع مصالحی ساخته شده است؟ مصالح به کار رفته در این نوع کانکس ها مشابه مصالح به کار رفته در ساندویچ پانل ها است.

3_ قیمت کانکس ها به چه عواملی بستگی دارد؟ عواملی مانند ابعاد اندازه ها، مصالح به کار رفته در ساخت و طرح و مدل سازه در قیمت کانکس ها تأثیر به سزایی دارند.

4_ کاربرد کانکس های ویلایی در چیست؟ مهم ترین کاربرد کانکس های ویلایی در باغ ها و مناطق ییلاقی است و این کانکس ها مانند خانه های ویلایی هستند ولی در ابعاد کوچک تر خواهند بود.

5_ مدت زمان ساخت کانکس های ویلایی و مسکونی چقدر است؟ مدت زمان ساخت کانکس بستگی به متراژ طراحی و طبقات بستگی دارد که بین 10تا 2 ماه متغیر است.

برای خرید کانکس با شماره تلفن 09128898507 تماس بگیرید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *